Freeride winkel Amsterdam

• jan3
    Tourist
    jan3 op 2 november 2013 · 10:50
    Ik kan me een topic van een tijdje geleden herinneren waar in verteld werd dat er een freeride shop geopend zou worden in Amsterdam.

Iemand enig idee of dit project door is gegaan, en zoja wat de naam de winkel is?

Dank.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 november 2013 · 11:13
    Voor zover ik weet niet, maar ik dacht dat die buitensport winkel op de weteringschans meer Freeride spul zou gaan verkopen.
    Overigens heeft snowcountry nu een showroom die in het weekend open is. Daar wil ik binnenkort ook eens langs..
    splitfest.nl
  • skiester
    Advanced
    skiester op 2 november 2013 · 12:20
    Ja Carl Denig had plannen om meer freeride gericht te gaan verkopen. Ben ik nog beetje bij betrokken geweest maar het was een beetje eenrichtingsverkeer dus heb ik me teruggetrokken. Geen idee hoe het ermee staat nu maar Tijmen is er gaan werken.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • jan3
    Tourist
    jan3 op 2 november 2013 · 14:29
    De opening van de showroom van Snowcountry had ik ook gelezen.

Op de website van Carl Denig staan maar enkele producten, ik weet niet of die website echt up to date is.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 november 2013 · 14:54
    @jan3, voor snowboard kun je ook nog the Old Man proberen. Vroegah hadden ze daar wel wat. En Bever.
    May the powder be with you.
  • patrick3
    Beginner
    patrick3 op 2 november 2013 · 15:06
    [mention="/profile/10059"]@jan3[/mention] [mention="/profile/56"]@meteomorris[/mention], The Old Man verkoopt alleen maar Burton.
  • boazbego
    Tourist
    boazbego op 2 november 2013 · 16:41
    alpsoluut.nl winkel in Amsterdam op ijburg. verkopen oa. Scott, en Bergans. redelijk nieuwe winkel.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 november 2013 · 04:47
    The old man is helaas niks meer. Bever a'dam is tegenwoordig beter. Zowel op de overtoom (dames gericht) als om de hoek richting het leidseplein. Voor zover ik weet geen andere serieuze opties in A'dam...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • jan3
    Tourist
    jan3 op 3 november 2013 · 12:54
    Bedankt voor de info!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 3 november 2013 · 13:00
    Sluit goed aan bij het beeld
    Amsterdam is vooral apresski 😃
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro