Rugged smartphones

• Dio
    Advanced
    Dio op 8 december 2013 · 22:43

€229,90
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 8 december 2013 · 23:04
    Ben dan vooral benieuwd naar de batterij. Als je niet dagelijks een stopcontact tegenkomt maar wel filmpjes kijken?
  • Dio
    Advanced
    Dio op 8 december 2013 · 23:17
    Accu is 3500mAh. Daar haal je toch wel 2-3 dagen mee als je een beetje slim omgaat met wat je aanzet.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 8 december 2013 · 23:29 Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 8 december 2013 · 23:31
    De Sony Experia Z1, beetje duurder maar wel een 20MP camera:

http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-z1/...
  • Dio
    Advanced
    Dio op 9 december 2013 · 00:24 Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 9 december 2013 · 00:30
    En nog even een linkje naar de IP codes. Zodat je wat gevoel krijgt voor al die stoere praat van IP57, IP68 etc.

http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-code
  • Rinus
    Tourist
    Rinus op 9 december 2013 · 02:25
    Als de Sony Experia Z1 hetzelfde is als de Z, dan kan ik hem afraden.

Geluidskwaliteit is bagger. Waar ik in een volle kroeg met m'n HTC desire S gewoon prima een gesprek kon voeren (de ander kon horen) kan dat nu niet meer. Tot zo'n niveau dat ik weer terug ben gegaan naar m'n HTC.

Alle andere features doet hij trouwens gewoon goed. Prachtig beeld en een mooi lichtgevoelige chip of software voor heel mooie avondbeelden!

Je kunt hem overigens niet laten vallen. Is wel water- en stofdicht als je de doppies er goed opdoet. Maar hij zinkt nog steeds 😀

Vriend van me heeft die CAT, is-ie dik tevreden mee. Geen idee naar de foto's daarvan.
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 9 december 2013 · 08:26
    Ik had vroeger de defy+ maar ben hem kwijtgeraakt. was deftig dingetje voor zijn prijs. Ben nu aan't zien naar een Lenovo s750.
  • Erix
    Tourist
    Erix op 9 december 2013 · 10:33
    Ik ben erg tevreden met mn iPhone 5 met Nuud Lifeproof waterdichte case. Na de zomervakantie heb ik deze er maar omheen laten zitten.

In de sneeuw gaat me dit denk ik ook wel bevallen.
  • caveman
    Advanced
    caveman op 9 december 2013 · 11:16
    Wat het probleem is bij deze telefoons is dat je altijd voor hem op te laden een plastiekje moet verwijderen. en na een tijdje breekt dat af en by by waterdichtheid.
    Ik heb zelf een Galaxy Xcover 2
  • Dennis
    Advanced
    Dennis op 9 december 2013 · 12:02
    Ik heb nu al een tijdje de Xperia V,is ook water/stof dicht...maar beter betaalbaar dan de Z... voorheen was ik altijd aan het klooien met plastic zakjes bij het sporten of boarden (en dan nog heb ik 2 telefoons met vocht/condens/zweet om zeep geholpen).

Maar nu gaat ie gewoon zo in een broek/jas zak en als het onderweg gaat regenen (of ik zweet een beetje...veel) is dat geen probleem....

Verder bevalt de telefoon mij erg goed, mooie foto's (13MP), Android, Niet te groot of te klein... geluidskwaliteit vind ik wel redelijk en is volgens mij niet beter of slechter dan de samsung die ik hiervoor had....
  • Dio
    Advanced
    Dio op 18 maart 2014 · 21:44
    Kom deze smartphone tegen met GPS en 168 uur standby tijd. Voor die prijs is het minder vervelend als het stuk gaat.

http://www.paradigit.nl/yarvik-ingenia-compact-smp35-200-512mb/8001572...

Overigens als je geen rugged phone hebt, een ziplock zakje houdt zweet en condens ook redelijk goed op afstand.
  • DrRoetker
    Beginner
    DrRoetker op 18 maart 2014 · 22:55
    Galaxy S4 Active
    Zelfde als de S4 maar dan water en stof dicht en kan tegen een stootje
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 maart 2014 · 22:04
    Lifeproof cse voor iphone. Ip68 voor 70 piek. Werkt goed, tikken wat ladtiger maar niet desastreus...
  • Petertie
    Beginner
    Petertie op 20 maart 2014 · 22:13
    Otterbox Armor case! top ding voor je iphone 4/5 !! niet heel slank design wel erg functioneel !!
    Skiing is a dance, and the mountain always leads
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 21 maart 2014 · 12:17
    Ietsje duurder, heb je wel een stuk meer.
    http://www.optrix.com/optrix-xd5/

Maak je van je iPhone meteen een action cam.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 maart 2014 · 12:51
    Ik heb gewoon een trio-telefoon-camera-combinatie.. Iphone wel mee maar niet per se de berg op (als hij wel mee gaat dan diep weggestopt) en een (niet smartphone) klaptelefoontje van samsung waarbij de batterij 2,5 jaar mee gaat (wat wel handig is in nood/reddings-situaties) onderin mn tas en heb daarnaast een Nikon Coolpix AW100 om de foto's te maken (onwijs rugged cameratje). Vrij content mee en combinatie is goed voor weer/wind/noodsituaties.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 21 maart 2014 · 14:21
    Ik heb een xperia v, briljant apparaat 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro