Nieuw board gezocht

• Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 december 2013 路 09:51
    Ik heb afgelopen weekend mijn Jones Hovercraft naar de gort gereden, zie foto. (of weet er iemand nog een wonderdokter?)

Nu vind ik de Jones een geweldig board, maar ik wil me er ook niet blind op staren. Zeker gezien het feit dat ik niet heel veel vergelijkingsmateriaal heb. Heb een Nitro Naturals, Burton Malolo als freeride board gereden. Afgelopen weekend een Sick Stick getest, speels board, maar helaas niet kunnen testen in diepe poeder.

Wat ik zoek in een board; goede float (ook met geen enorme lengte), speels, surfy feeling. De Hovercraft dus 馃槈

Zijn er mensen die buiten de Hovercraft nog betere boards hebben gevonden?

• The_dude
    Beginner
    The_dude op 17 december 2013 路 13:10
    Heb je die niet in kaprun kapot gereden?

Grtzz
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 december 2013 路 14:05
    Als je 'm weggooit wil ik de hover wel hebben voor een zacht prijsje. Ik denk dat ik er misschien nog wel wat mee kan.
    splitfest.nl
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 december 2013 路 15:05
    @The_dude:
    Dat was ik ja 馃槈
    Steentje geraakt en daarna een grotere, maar dat kan ik niet zo goed op het filmpje zien.

@ieism
    Ik ga eerst kijken of de verzekering het vergoed, zo ja, dan zal ik 'm een tijdje moeten bewaren vrees ik
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 december 2013 路 15:14
    Prima, laat het tegen die tijd maar weten. Ik heb totaal geen haast want ik heb nog een paar planken.
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro