Taxi Delen / Tips voor transfer Genève-Châtel - 12 januari

• Rudy
    Tourist
    Rudy op 22 december 2013 · 16:02
    Zondag 12 januari vliegen mijn vriendin en ik richting Genevè. Ik vroeg me af of er hier toevallig iemand is die dan ook van het vliegveld richting Portes du Soleil gaat?

Of anders; heeft er iemand tips voor de transfer? Shuttle diensten, shared taxi's e.d. ik hoor het graag, Thanks!
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 22 december 2013 · 17:36
    Er ging/gaat een trein vanaf Geneve naar ....... (ik weet de naam niet meer, maar de plaats lag iig een stuk dichterbij Chatel dan Geneve). Dit was een paar jaar geleden iig nog zo, hoe dat nu zit zou je even moeten uitzoeken
  • 49
    Advanced
    49 op 22 december 2013 · 18:12
    @RFE14 wat @markindealpen schrijft, en dan naar Monthey of Troistorrents en vandaar bus/taxi. (of helemaal naar Champery en dan skiën naar Chatel)
    Zie: http://fahrplan.sbb.ch/bin/query.exe/dn?
    montagna bianca, ti amo
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 23 december 2013 · 17:53
    Toevallig zag ik gisteren net een reclame van Alpybus.com. Misschien daar eens informeren?

Zij rijden je voor €19,50 naar Morzine (including Avoriaz, Les Gets, Montriond, Essert-Romand and Taninges), maar misschien wil je wel naar een ander dorp in PDS? Dan lijkt het me handig dat je jouw precieze bestemming opgeeft.
  • Antonis
    Advanced
    Antonis op 23 december 2013 · 23:06
    Alpybus werkt perfect, afgelopen vrijdag nog transfer gepakt van Verbier naar Geneve, stipt op tijd, 57,50 CHF. Ze houden je tussentijds op de hoogte van eventuele wijzigingen etc, goed bevallen.
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 24 december 2013 · 00:10
    Bedankt allemaal;
    De combi trein+taxi blijkt alsnog erg duur (zo niet duurder).. we hebben uiteindelijk een directe transfer vanaf Genève gevonden, via 'magic-transfers'.

Ik had Alpybus zelf ook gevonden, zij blijken helaas niet naar Châtel te rijden. Overigens is 19,50 erg goedkoop. Een transfer naar Avoriaz, les gets etc kun je boeken voor €54 p.p / retour.
    powwowwow jippie yoo jippie yee

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro