SOLD! € 200,- Freeride schoen Rossignol All Track Pro 130 Maat 27.0/27.5

• CPet
    Advanced
    CPet op 30 december 2013 · 16:37
    Zo goed als nieuw. Helaas blijkt de leestmaat 100mm te groot voor mijn voet. Heb er 1 dag op geskied daarna mijn reserve schoenen gebruikt.

Super Freeride schoen gelijk aan Lange XT. Is ook gemaakt op de mallen van de Lange XT. Schoen voorzien van loopstand.

Nieuw € 465,- mag weg voor € 250,-

Let the snow come!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 30 december 2013 · 17:02
    @CPet Interesse! Waar te passen?
  • CPet
    Advanced
    CPet op 30 december 2013 · 17:03
    Hi, in De Kwakel. Vlakbij amstelveen, Uithoorn en Aalsmeer.
    Let the snow come!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 30 december 2013 · 17:08
    PM!
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 30 december 2013 · 18:00
    lekker licht ook voor een stijve schoen!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 2 januari 2014 · 17:49
    € 295,- dan.....
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 5 januari 2014 · 15:34
    Laatste offer € 275,-
    Let the snow come!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 5 januari 2014 · 18:01
    Hij is voor mij te klein anders had ik het overwogen, maar niet voor dat geld.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 5 januari 2014 · 18:35
    Jammer had ik hem je ook niet verkocht! Vind de reactie een beetje vreemd? Wat is er mis met dat geld..... Schoenen zijn amper gedragen en kosten € 499,- winkel waarde. Sorry hoor maar hou je reactie dan voor je zelf. Zal wel weer reactie geven dit.
    Let the snow come!
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 5 januari 2014 · 19:00
    [mention="/profile/10682"]@CPet[/mention]; hier is de eerste reactie +1
    Inderdaad een keurige aanbieding en voor die personen die iets te duur vinden..... reageer dan niet of koop het nieuw in de winkel.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 5 januari 2014 · 19:11
    @CPet sorry, het is niet bedoeld zoals je het opvat.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 8 januari 2014 · 08:42
    Wie o wie.....Het is gewoon een nieuwe schoen. Verlaag de prijs nog

1x € 260, 00
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 8 januari 2014 · 20:59
    Verder ga ik echt niet € 250,- voor deze Rossignol/Lange freeride schoen......
    Let the snow come!
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 8 januari 2014 · 21:06
    Misschien kan je hem ook ergens anders aanbieden?
    Op Freeskiers.net wordt veel gehandeld en betaald men prima prijzen.. Moet met deze schoenen ook wel lukken..
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 januari 2014 · 21:10
    Marktplaats is ook nog een optie. Als je een goede omschrijving incl wat tags er bij zet dan wordt ie iig snel gevonden.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 21 januari 2014 · 21:27
    Nog steeds te koop € 225,- nu slechts voor deze nieuwe super schoenen!
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 26 januari 2014 · 00:34
    € 200,- ze mogen echt wel weg hoor. Schoenen zijn echt top schoenen met loopstand. Hebben diverse onderscheidingen gewonnen. Schoenen zijn gemaakt door Lange en is gelijk aan de XT130 alleen met lichtere cab (honingraad) die lange voor 2015 gaat toepassen naar ik nu begrijp. Wie neemt ze af!
    Let the snow come!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 26 januari 2014 · 10:30
    Aargh, waarom zijn ze nou net een millimeter te klein! Kan de neus niet een beetje worden uitgedeukt oid?
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 26 januari 2014 · 10:42
    Superschoen!! Heb 'm zelf ook 😃
    @Surfertje hij valt groter hoor!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 26 januari 2014 · 10:50
    Volgens mij moet dat ook gewoon kunnen als het slechts om een millimetertje gaat.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 26 januari 2014 · 10:51
    [mention="/profile/10682"]@CPet[/mention] Zou ze wel eens willen passen, mooie aanbieding, maar ik zit to April in Zermatt.

Ik ga eens kijken of ze hier ergens verkocht worden zodat ik ze hier kan passen.
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 26 januari 2014 · 11:18
    @Manoni @skiester Ik ben ze al komen passen, maar m'n tenen zaten net een beetje te hard tegen de neus aan voor m'n gevoel. Ik ben bang dat ik er na langere tijd last van ga krijgen😞.
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 26 januari 2014 · 11:25
    Hoe zit het qua pasvorm tov de Lange XT? Zijn de maten het zelfde?
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 26 januari 2014 · 11:28
    @Surfertje Mijn ervaring is dat ik juist op den duur meer ruimte in de schoen krijg, ook in de lengte. En dan baal ik dat ik ze niet toch een maatje kleiner genomen heb.
    Bij mijn tourschoen heb ik het wel goed gedaan, al maakte ik me de eerste tour(s) wel ernstige zorgen of ik ze niet te klein genomen had, maar nu ben ik blij!
    Eventueel kan je ze dan altijd nog uit laten deuken of frezen bij MK. Het is echt een topschoen en voor dat geld mooi meegenomen!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 26 januari 2014 · 11:40
    @Manoni, very true, die ervaring heb ik ook inderdaad.

Ik ga het maar gewoon proberen, voor dit geld wil ik de gok wel wagen en anders komen ze gewoon weer te koop😋

@CPet PM
  • skiester
    Advanced
    skiester op 26 januari 2014 · 13:24
    Ja idd, beetje groter maken kan meestal wel, kleiner maken helaas niet
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 15 december 2015 · 14:16
    Misschien een beetje achterhaald op dit topic gezien deze vorige jaar is gestart. Ik sta op het punt de zelfde schoenen van iemand te kopen maar twijfel nog over de maat. Ik lees al dat ze ruimer vallen. De schoenen die ik op het oog heb zijn 265 en volgens de Rossignol site zijn ze voor maat 42. Nu heb ik zelf 42,5-43 als schoenmaat dus zou dit dan passen als ze groter vallen? En mocht niet zo zijn tot hoever kan je ze "groter" maken? Is dit verschil te overbruggen?
    Go hard or go home
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 15 december 2015 · 14:21
    Wellicht beter een nieuwe topic aan te maken @Oteeling.
    Ik denk dat voor velen onder ons dit draadje niet wederom geactiveerd hoeft te worden.

Zie tevens PM.

Dank
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 15 december 2015 · 14:38
    @Oteeling
    edit naar andere topic
  • emistos
    Advanced
    emistos op 16 december 2015 · 00:05
    @Oteeling, ik zal toch even snel je vraag beantwoorden. Ik heb precies deze schoenen(top schoenen overigens!) en ook de maat is het zelfde. Mijn voetmaat is precies 27,5 cm en dan zitten ze lekker strak, ze raken niet de neus maar zitten wel lekker smal. Die 42,5-43 waar je het over hebt is niet heel precies, ik zou gewoon even in cm meten en dan weet je het beter.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro