Free ski mountaineering camp in La Grave!

• Manoni
    Expert
    Manoni op 18 februari 2014 · 16:58
    Eindelijk bericht van GORE-TEX Experience Tour: een mail dat ik "Preselected" ben!

Moest alleen nog laten weten of ik skileraar of pro skiër ben... hoop niet dat dat negatief van invloed is!

Houd jullie op de hoogte!
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 18 februari 2014 · 17:11
    Eindelijk bericht van GORE-TEX Experience Tour: een mail dat ik "Preselected" ben!
    Moest alleen nog laten weten of ik skileraar of pro skiër ben... hoop niet dat dat negatief van invloed is!
    Houd jullie op de hoogte! Manoni op 18 feb. 2014 16:58

Gefeliciteerd!! Heel cool! Sander ook?
    Ik heb helaas niks in mn mailbox gevonden dus zal wel niet bij die pre-selectie zitten.. Nog even wachten op uberhaupt een mail..
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 februari 2014 · 17:15
    Dat is in ieder geval al nieuws @Manoni ! Goed om te horen!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 18 februari 2014 · 17:16
    Oooh jammer... maar wie weet vallen er nog mensen af uit de preselectie omdat ze pro of skilaar zijn (al hoop ik het niet want dat zou niet zo gunstig voor mij zijn). Sander heeft ook nog niets gehoord... ze houden het wel spannend moet ik zeggen!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 18 februari 2014 · 20:25
    Spannend!
    Work hard, play harder
  • skiester
    Advanced
    skiester op 19 februari 2014 · 09:42
    Zou het raar vinden als skileraar zijn negatieve invloed heeft op dit gebeuren, want skileraar zijn ook de mensen die alleen in de krokus lesgeven op de kinderwei. Pro skier mss ander verhaal gezien de doelgroep. Ik duim voor je @manoni!!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 28 februari 2014 · 00:07
    Manoni: het feit dat je soort van op de voorpagina staat, betekent dit dat je erbij zit?

http://www.experience-tour.com/tour/free-ski-mountaineering-camp/...

Zou wel heel cool zijn. Je staat met samen daar met GÉRALDINE LAPIERRE, KRISTINN MAGNÚSSON, DAVID MONEGAL, JOE VALLONE en ANDREAS WINKLER. Zeg maar alle mensen die ook veel stemmen hadden.

Edit: en op de applicant pagina staan ook nog alleen jullie 6. http://www.experience-tour.com/tour/free-ski-mountaineering-camp/appli...
    Ik zeg heel voorbarig alvast gefeliciteerd! 😉
    Work hard, play harder
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 28 februari 2014 · 07:25
    Goedemorgen!

Jaaaaa 😃 het is gelukt! Stiekem wist ik het al een paar dagen, maar er werd verzocht het nog even voor ons te houden. Grote dank aan iedereen voor alle stemmen. Super!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 28 februari 2014 · 07:30
    GEFELICITEERD!! Nu voor het eggie dan 😃
    Work hard, play harder
  • JeroenvG
    Beginner
    JeroenvG op 28 februari 2014 · 07:31
    Gefeliciteerd!
  • WoutM
    Expert
    WoutM op 28 februari 2014 · 09:10
    YEAHH!
  • kanski
    Elite
    kanski op 28 februari 2014 · 09:22
    Wel bijzonder dat Joe vallone erbij zit... als berggids en al jaren werkzaam in La Grave!
    Maar dat maakt de pret natuurlijk niet minder voor mijn meisie!

Veel plezier daar, maar kom eerst maar snel hierheen 😉
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 28 februari 2014 · 09:59
    Tof dat je erbij zit!
  • Roene
    Advanced
    Roene op 28 februari 2014 · 10:06
    Hey, leuk dat het gelukt is, gefeliciteerd!
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 28 februari 2014 · 10:13
    van harte... Meneer Kan helaas niet gelukt?
  • evan
    Advanced
    evan op 28 februari 2014 · 12:55
    Gefeliciteerd, Manon! Hopelijk gaan jullie meer van La Grave zien dan wij begin februari.

Wel bijzonder dat Joe vallone erbij zit... als berggids en al jaren werkzaam in La Grave!kanski op 28 feb. 2014 09:22Het viel me al op dat er zes deelnemers zijn in plaats van vijf. Ze hebben er vast vijf geselecteerd plus Joe Vallone als gratis berggids. Je kunt er daar slechtere hebben voor niks. Hij is nu met TGR in La Grave aan het skiën en die zullen niet voor de eerste de beste gaan.

Waarschijnlijk vonden ze twee Nederlanders (die van min of meer dezelfde mensen hun stemmen hebben gekregen) wat te veel en hebben ze voor die boos kijkende Oostenrijker gekozen in plaats van Sander.
  • Manoni
    Expert
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 april 2014 · 14:28
    Heel tof Manon!!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro