Binding verstellen (squire schizo)

• Amonives
    Tourist
    Amonives op 11 januari 2014 · 15:42
    Ik ben in het bezit van een squire schizo binding. Ik wil de freeride ski waarop deze gemonteerd zitten delen met iemand. De binding staat nu ingesteld op een bootsize van 315mm maar moet ook geschikt zijn voor een bootsize van 285mm.

Echter, ik dacht dat ik dit wel even kon verstellen zoals bij mijn andere ski's, maar er zit geen schroefdraad in de binding (alleen in het gaatje dat nu gebruikt wordt voor 310-329mm). Hoe los ik dit op? Het is goed te zien op de foto:

• CPet
    Advanced
    CPet op 11 januari 2014 · 16:42
    Volgens mij losschroeven en opschuiven en weer vastzetten.......265-289 en dan fijn stellen op de binding volgens mij. Meen wel dat je hem op de voorbak ook los moet schroeven?
    Let the snow come!
  • Amonives
    Tourist
    Amonives op 11 januari 2014 · 16:47
    Ik ben er inmiddels al achter. Ik dacht dat er schroefdraad in diende te zitten, maar het is me al gelukt met wat kracht. Dan draait de schroef er ook in. Voorbak hoeft niet los (het is een schizo dus kan de gehele binding naar voren of naar achteren schuiven, naar gelang je in park, piste of poeder wilt skien).
  • CPet
    Advanced
    CPet op 11 januari 2014 · 18:12
    Mooi om te horen dat het gelukt is. Succes
    Let the snow come!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro