Kaartje kopen in Oostenrijkse treinen?

• evan
    Advanced
    evan op 14 januari 2014 · 12:24
    Ik heb straks weinig tijd om een kaartje te kopen op Innsbruck Hbf. Is er hier iemand die weet of je (tegen normaal tarief) kaartjes kan kopen in de treinen van OEBB?
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 14 januari 2014 · 13:13
  • evan
    Advanced
    evan op 14 januari 2014 · 13:27
    Je kan ze nu ook al online kopen, http://www.oebb.at/en/Tickets/Online-Ticket/index.jsp... CuttingStorm op 14 jan. 2014 13:13Helaas niet voor het traject waarop ik reis.
  • Yorran
    Beginner
    Yorran op 14 januari 2014 · 15:48
    Toevallig 2 weken geleden met de trein een stukje door Oostenrijk gereisd, toen was er geen mogelijkheid tot kaartje kopen in de trein en moest het gewoon van te voren. Dit was op een reguliertraject, en weet niet of er verschil zit met de speciale Ski-express treinen. En owja, ik ben zowel heen, als terug gecontroleerd, dus de gok nemen lijkt me onverstandig!
  • evan
    Advanced
    evan op 14 januari 2014 · 16:22
    Het viel mee, ik had tijd zat. Ik kon dus gewoon een kaartje kopen aan het loket. Dank voor de reacties.
  • johannes
    Beginner
    johannes op 14 januari 2014 · 20:26
    @yorran, zo toevallig was dat niet
  • Yorran
    Beginner
    Yorran op 15 januari 2014 · 09:12
    [mention="/profile/25779"][mention=25779]@yorran[/mention][/mention], zo toevallig was dat niet johannes op 14 jan. 2014 20:26

Sometimes things are meant to be 😃
  • evan
    Advanced
    evan op 15 januari 2014 · 23:53
    Ik heb het toch nog even opgezocht.
    http://www.oebb.at/de/Reiseplanung/Wege_zum_Ticket/ZugbegleiterInnen/i...
    Je kunt dus wel een kaartje kopen in de treinen van ÖBB, maar dan betaal je (slechts) €3 extra.
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 16 januari 2014 · 10:24
    hoe kom je het goedkoopst in oostenrijk met de trein? Ik heb weleens mensen gehoord die een speciaal kaartje hadden waarmee ze van landeck naar emmerich konden voor 37 euro ofzo, en aangezien ik vrij kan reizen in holland zou dat wel lekker zijn.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro