Lawine 3-eenheid lenen/huren Groningen

• Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 21 januari 2014 路 10:40
    Beste (Groningse) Wepowderaars,

In t weekend van 6-9 februari hebben mn broer en ik van onze vrouwen vrij gekregen om een weekendje te gaan skien. Nu huren we altijd de 3-eenheid maar ik vind dit toch wel prijzig. Is er misschien iemand hier op Wepowder die zijn setje aan mij wil lenen/verhuren. Alternatief is de Bever maar dat vind ik dus vrij prijzig (30 euro pp).

Kopen is qua budget op dit moment niet mogelijk..馃槥
    He set my feet upon a rock!
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 21 januari 2014 路 10:57
    30 euro voor die 5 dagen ? dat lijkt mij niet veel! ik woon wel in Groningen maar mijn 3-eenheid is dat weekend helaas niet beschikbaar.
    Champagne powder is a champagne problem
  • riquardh
    Advanced
    riquardh op 21 januari 2014 路 11:17
    als prijs 30pp voor 5 dagen is zou ik zeggen niet duur. Woon zelf in amsterdam/Groningen maar mijn 3-eenheid is dan ook mee op reis. Geniet in elk geval van je weekendje vrij 馃槈
    Snow Gives Pleasure, Freeriding Is Pleasure!!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 januari 2014 路 11:52
    Lijkt mij inderdaad niet duur! Maatje heeft bij snowsummit gehuurd voor 45 euro (ongeveer 8/9dagen) en wordt met de post paar dagen er voor thuis gestuurd voor graties.. Kan dus ook. Ookal is 30euro goed te doen lijkt mij. Zit zelf dan ook nog in de bergen.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 21 januari 2014 路 12:05
    T is idd voor 4 dagen. Als het in de community niet te krijgen is dan huur ik het gewoon hoor, zo is t ook weer wel.
    Bedankt voor jullie intentionele meewerking馃槈
    He set my feet upon a rock!
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 21 januari 2014 路 12:21
    Huur dr meteen een airbag bij, Bever heeft super deals ! Zijn de vrouwen nog blijer met jullie. En kijk waar je heengaat eens of ze off-piste/avalanche awareness trainingen organiseren, komt nl in steeds meer skigebieden voor.
    Never a last run..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro