Verhaal van lawineslachteroffer in de Volkskrant

• Haagje
    Beginner
    Haagje op 23 januari 2014 路 15:51
    Kreeg dit artikel van mijn ouders opgestuurd. Wel een indrukwekkend verhaal en vooral over de enorme mazzel die hij heeft gehad dat een ongeoefend persoon hem heeft kunnen vinden. Helaas krijg ik ze niet als foto ingescand dus moet je ze even als PDF downloaden

http://www.4shared.com/office/BL1iEURMba/doc09451320140123153432.html...

http://www.4shared.com/office/EdfcvcAKba/doc09451420140123153455.html...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 23 januari 2014 路 15:55
    Ik kreeg inderdaad ook dat artikel ingescand opgestuurd door mn ouders 馃槂. Was zelf ook onder de indruk.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 23 januari 2014 路 16:18
    Mogelijk om m te uploaden met bijvoorbeeld dropbox, wetransfer of zippyshare? Niet die vervelende inlog-perikelen 馃槂
  • evan
    Advanced
    evan op 23 januari 2014 路 16:33
    Aangrijpend verhaal. Opmerkelijk dat zijn vriendin wel een pieper bij zich draagt, maar blijkbaar geen schep.

@CuttingStorm, als je beide previews als afbeelding opslaat is het artikel zonder veel gedoe leesbaar.
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 23 januari 2014 路 16:48
    Thanks @evan die methode kende ik niet 馃槂
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 23 januari 2014 路 16:58
    Handiger:
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 23 januari 2014 路 17:16
    Sterk. Maar weer een rugzakje ingraven binnenkort.
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 23 januari 2014 路 18:11
    Jeetje, een brok in mijn keel! Dochtertje van 5 maanden, wat ben ik blij voor die gozer en zijn naasten!
    Life is short, ride a board!
  • The_O
    Tourist
    The_O op 23 januari 2014 路 18:16
    Heftig weer.... Strak beschreven.
    And Also The Trees
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 24 januari 2014 路 12:22
    Misschien zit Mikkel intussen op WP? Als ervaring deskundige? Ik ken ook iemand die placht 35 min onder de sneeuw te hebben gelegen, gevonden zonder pieper maar door zn iphone (kan dat?) terwijl ie n nieuwe pieper had gekregen maar nog in zn rugzak had zitten (of hij had m toch aan/om dat is me nooit duidelijk geworden) ondanks dat ie ook bewusteloos was kon ie wonderwel 'savonds het ziekehuis kon verlaten zonder enige schade. Zn vrienden (die niet off-piste waren) hadden m zien verdwijnen in de lawine en konden m redelijk lokaliseren waarop de piste dienst m uitgegraven hadden.
    Never a last run..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro