Helm voor 6 jarig jongetje

• wouter3
    Beginner
    wouter3 op 29 januari 2014 · 15:35
    Heren,

Welke helmpjes hebben jullie de kleine nieuwe poederaars opgedaan? Zijn er merken/types die betaalbaar zijn maar toch ook zeer degelijk in de veiligheid.

Ik hoor graag jullie ideen!!

Gr. Wouter
  • Maurice1976
    Tourist
    Maurice1976 op 29 januari 2014 · 15:53
    Hi Wouter,

Voor mijn 3 jarig shreddertjer de K2 Entity en voor mijn 5 jarig shredderinnetje de Giro Slingshot Paul Frank.... in het roze natuurlijk....
    Goede helmen.... verschillende maten en verstelbaar....
    Keep on riding in a free world!!!!
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 29 januari 2014 · 16:54
    Top, was voor een collega en hij gaat waarsch voor de Giro! Thnx voor de tip!

Kan de 3 jarige al een beetje op de gouden latjes staan btw?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 januari 2014 · 16:56
    POCito (zie avatar). super helm en ongelooflijk goed zichtbaar/herkenbaar op elke piste
    Toerisski
  • Maurice1976
    Tourist
    Maurice1976 op 29 januari 2014 · 17:10
    @wouter3....

En glijden.... handjes op zijn knieen.... helaas op roze skieetjes.... erfstuk van zijn zus.... shame on me.... maar een mooier aanzicht bestaat er niet....

@sanno POCito.... zeker ook heeel goed..... maar ook prijzig.... maar aan de andere kant.... veiligheid kent geen prijs 😃
    Keep on riding in a free world!!!!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 januari 2014 · 19:07
    tijdje geleden zag ik een nieuwe voor €60 uitverkoop oude kleur oranje denk ik?!. Dat vind ik wel mee vallen. Mijn dochter van 9 past hem nog steeds en had hem toen ze 4 was.
    Toerisski
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 januari 2014 · 19:44
    @wouter3 Ik heb nog wel 2 pocito's liggen. 1 seizoen gebruikt en nog als nieuw. Noem me een goede prijs en ik stuur 'm op.
    May the powder be with you.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 30 januari 2014 · 09:33
    Ik ben persoonlijk fan van de Egg Helmets. Door de luchtkamer hebben ze altijd een goede pasvorm. Ook als ze iets gegroeid zijn of als je ze door wilt schuiven naar broertje/zusje.

Marktplaats is wel eea te vinden...
    If in doubt, don't go out!
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 30 januari 2014 · 12:07
    De keuze heeft mn collega laten vallen op de Giro Slingshot Paul Frank! Ik vond die oranje pocito tof, maar ja geen kids om hem bij op te doen 😃

Thanks voor alle opties!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro