Ervaringen Dynastar 6th Sense HUGE?

• jimbo
    Beginner
    jimbo op 29 januari 2014 · 16:17
    Hi All,

iemand ervaring met deze latten?

Tx,
    Jim
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 januari 2014 · 16:54
    ja.

maar er zijn verschillende versies met dezelfde naam. dus je moet iets specifieker zijn en wat wil je weten?
    Toerisski
  • jimbo
    Beginner
    jimbo op 29 januari 2014 · 23:28
    Hmm 2013 model 6th sense huge 140-115-130

Zwart met diagonaal gestreepte kleuren..
  • sanno
    Tourist
    sanno op 30 januari 2014 · 07:23
    @jimbo Als je geen informatie geeft en gesloten vragen stelt is het makkelijk om geen zinnig antwoord te krijgen.

Dit is de laatste versie met early rise maar wat wil je weten? Waar wil je hem voor gebruiken? hoe ski je? hoe vaak? Piste/park/bc?
    Toerisski
  • jimbo
    Beginner
    jimbo op 30 januari 2014 · 10:28
    @sanno bedankt voor de tips, hoe is je ervaring met deze latten, hoe heb jij ze gebruikt? welke bindingen zaten erop? Hoe waren deze gemonteerd? Wat zou je anders doen als je het nog 's moest doen?

Ik ga heb weinig ervaring met BC maar heb de intentie dit meer te gaan doen; deze latten zijn een toevoeging aan mijn Elan GS, SL, Nordica Ignition. Komen alleen uit de kast als er poeder is of toelaatbare omstandigheden in BC. In het begin zal ik vaker inde buurt van de liften te vinden zijn; dus 20% piste gebruik.

Ik ski goed, 25 jaar op de latten, 2 jaar anwärter nu en volgend jaar aan Landes beginnen. Gemiddeld 25 dagen per seizoen op de latten; met de intentie hier meer van te maken zodra ik weer in NL of DE woon (nu in Ierland).

Thanks
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 30 januari 2014 · 11:24
    @jimbo Volgens mjj vraagt @sanno iets anders. Probeer iets specifieker te zijn. Ik mis bijv lengte van de ski, jouw anatomie, wat wil ne precies gaan doen: touren, poeder, hiken........
  • sanno
    Tourist
    sanno op 30 januari 2014 · 11:35
    Het is een vrij gemakkelijk, speelse ski, zelf heb ik de 185 met Look ZRS bindingen. Als je steil en hard wilt dan is dit misschien niet de ski voor jou. Maar daar is de ski ook niet voor bedoeld.
    in de poeder makkelijk te gebruiken op de piste redelijk. Ik heb er een paar rode pistes in ploeg met mijn zoontje tussen mijn benen gedaan. Is te doen, maar liever niet meer dan 1 keer per dag.
    Als eerste off-piste ski wel een aanrader.
    Toerisski
  • jimbo
    Beginner
    jimbo op 30 januari 2014 · 14:24
    Thanks, precies wat ik wilde weten. Geen 'charger', goede instapper, overigens ook 185cm ben zelf 179cm, 80 kilo.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro