TK: Deuter Freerider Pro, Electric EG1s & Atomic Coax

• CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 29 januari 2014 路 22:56
    In verband met het aanschaffen van een lawine-airbag te koop:

Deuter Freerider Pro 30L. Heerlijke tas met enorm veel ruimte en vooral een hele goede indeling (waardoor het kopen van een lawine-airbag erg lastig werd!). Veel verschillende mogelijkheden om je ski's te bevestigen. Tas is 2 'seizoenen' oud. Totaal geen beschadigingen.

Nieuw prijs: €129-139. Mijn vraagprijs: €100,- , edit: nieuwe prijs 75

zie ook: http://wepowder.nl/weblog/4026/Deuter-Freerider-Pro-30-review...

Ook te koop door winnen van nieuwe Smith goggle, Electric EG1s. Vind m te groot als 'reservebril'. Bril is compleet met doos, pounch en twee lenzen: Brown silver chrome en voor minder goed weer een yellow. Bril is afgelopen seizoen aangeschaft en wel 4 hele dagen gebruikt. Set gekocht voor €130, vraagprijs €90

Als laatste: Atomic Coax 174 2011-12. Overbodig geworden door Salomon Rocker2 115. Korte tijd apart gehouden om tourset van te maken maar dit wil ik toch gaan doen met de Salomon's.
    Ski is in goede staat, afgezien van wat krassen op de toplaag (vooral zijkanten van de toplaag). Ski is zonder bindingen.
    (Ik voeg morgen even BSL door waarop deze is geboord en voeg foto's toe). Ski is max 15 dagen gebruikt. Vraagprijs: €175

Bieden staat natuurlijk vrij evenals vragen stellen 馃槂
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 29 januari 2014 路 23:11
    Heerlijke rugzak. Ik heb precies dezelfde. Wat is de lengte van de ski, btw?
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 30 januari 2014 路 21:19
    Aangepast @Spookjuh, ski is 174 lang. Nu helaas niet thuis om foto's te plaatsen
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 30 januari 2014 路 22:14
    Thanx, maar dat is helaas een beetje aan de korte kant.
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 26 november 2014 路 10:21
    Enorme kick 馃槂
    Aanpassing vraagprijzen:
    Deuter Freerider Pro 30L: €90
    Electric EG1: €80
    Atomic Coax +- €120

Overbodige spullen staren me helemaal zo aan nu ik thuis zit met blessure aan de kniebanden..
  • buggenum
    Tourist
    buggenum op 27 november 2014 路 13:40
    Waar is het aftehalen ?
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 27 november 2014 路 16:11
    Sorry, af te halen in Amersfoort (of Utrecht-Uithof)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro