Mammut Element beeper tekoop of gezocht!

• bbert
    Beginner
    bbert op 31 januari 2014 路 21:02
    Hey allen,

Ik verkoop een nieuwe Mammut element beeper.

Bieden kan hier of hier: http://www.2dehands.be/sport-fitness/wintersport/overig-skimateriaal/m...

Reden: ik ga maar occasioneel meer toerskiën de laatste (en waarschijnlijk ook komende) jaren en dacht eigenlijk een goede 3-antenne beeper in de buurt te kunnen huren. Groot was de verbazing dat ze hier in Brussel enkel nog oud spul verhuren 馃槥 Ik heb de komende dagen geen tijd meer om ver te rijden en ter plekke huren zal ook niet meer gaan.
    Dus ik koop er maar een in de hoop hem voor een redelijke prijs te kunnen doorverkopen.
    Is er iemand geïnteresseerd? Hij zal maar 4 dagen gebruikt zijn en is vanaf 15 februari beschikbaar. Voor een goed bod gaat hij weg.

ps: Als je een 3-antenne beeper hebt en in de regio Brussel-Leuven-Mechelen woont en ik kan m van u lenen (voor een vergoeding uiteraard), kan dat ook een oplossing zijn uiteraard! Wel snel zijn dan! Thanks
  • jago
    Advanced
    jago op 1 februari 2014 路 00:31
    Voor 250euro kan je gewoon een nieuwe kopen.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 1 februari 2014 路 07:09
    Ik snap hem ook niet helemaal.
  • bbert
    Beginner
    bbert op 1 februari 2014 路 09:35
    't komt eigenlijk gewoon hier op neer: Mammut Element zo goed als nieuw te koop! Doe een bod als je geïnteresseerd bent.
  • evan
    Advanced
    evan op 1 februari 2014 路 12:43
    Zo ingewikkeld is het toch niet? @bbert wil graag een 3-antenne-pieper lenen/huren voor een dag of vier van iemand uit de omgeving van Brussel. Als dat niet lukt koopt hij een Mammut Element en wil hij die verkopen na afloop van zijn reisje.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 1 februari 2014 路 13:07
    Zo ingewikkeld is het toch niet? [mention="/profile/26721"][mention=26721]@bbert[/mention][/mention] wil graag een 3-antenne-pieper lenen/huren voor een dag of vier van iemand uit de omgeving van Brussel. Als dat niet lukt koopt hij een Mammut Element en wil hij die verkopen na afloop van zijn reisje. evan op 1 feb. 2014 12:43
    Dat snap ik dus niet 馃構
  • bbert
    Beginner
    bbert op 1 februari 2014 路 14:31
    @Spookjuh: Ik geef u volkomen gelijk. Niet te snappen dat ik niet vaker kan gaan toeren zodat de beeper een beetje kan dienen vooraleer er weer iets nieuws op de markt is 馃槈
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 1 februari 2014 路 15:42
    LOL 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro