Andrea op 5 februari 2014 · 21:06
Hoi allen,
ik zal me kort voorstellen, want ik lees voornamelijk alleen mee op dit forum. Ik ben een (zeer) beginnende freerider, vrouw,en 31 jaar oud.
Afgelopen weekend een top-weekend gehad in St. Anton, maar toch wat problemen met mijn nieuwe skischoenen (Nordica Hell & Back W) waardoor ik nu met 2 blauwe en pijnlijke grote tenen rondloop...
Ik dacht ze goed gepast te hebben, en tijdens het skiën zitten ze eigenlijk ook prima, alleen tijdens het hiken en stukken lopen worden ze niet heel erg blij..
Ik heb ze bij Bever gekocht, en zou kunnen proberen om ze voor een half maatje groter om te ruilen. Ik heb alleen nog geen idee of dit inderdaad gaat werken en of ik dan bij moet betalen. Anders zou een bootfitter misschien de binnenschoenen ook nog iets ruimer rond de grote tenen kunnen maken? Maar dan ben ik ook wel benieuwd of dit idd mogelijk zou zijn, en hoeveel dit ongeveer zou kosten.
Misschien dat er hier mensen zijn die met iets soortgelijks hebben gezeten. Ik ben benieuwd hoe jullie dit toen hebben aangepakt. Alvast bedankt!