Venitex handschoen verloren in Les Sybelles

• cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 6 februari 2014 · 18:37
    Zaterdagdag ochtend ben ik aangekomen in St Sorlin d'Arves. Na een paar uur (?!) wachten op de bus die ons het dorp in bracht, moesten we een stukje terug naar beneden lopen om bij het chalet te komen.

Wat blijkt, in dat korte stukje sjauwen ben ik een van mijn venitex wepowder handschoenen (maat 8) verloren. Natuurlijk terug gelopen en de route verkend, maar of iemand heeft hem gevonden en meegenomen, of de sneeuwschuiver heeft hem meegenomen naar een van de vele hopen sneeuw langs de weg.

Dus bij deze de vraag, heeft iemand toevallig mijn handschoen gevonden? Hij heeft het wepowder logo en was al bewerkt met snoseal, dus mooi bruin.

Ik heb bij de lifties al gevraagd of ik ze niet in het dorp ergens kon kopen, maar zij hebben ze van de bricolage in het dal, dus deze week doe ik het weer met mijn oude versleten handschoenen.
  • CorD
    Beginner
    CorD op 6 februari 2014 · 18:45
    In Frankrijk is het de gewoonte dat gevonden spullen op een paal of opvallende plaats langs de weg worden gelegd. Dus wie weet?
    Think with powder
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 7 februari 2014 · 08:43
    Ik zal morgen eens kijken. Als ik het goed begrijp ben je hem ergens tussen het uitstappen uit de touringcar en het afgezet worden door de shuttlebus verloren?
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 9 februari 2014 · 08:55
    ik ben ze denk verloren tussen het afzetten met de shuttlebus bovenin het dorp en de aankomst bij ons chalet een stukje lager in het dorp. ik heb dat stuk flink lopen afzien met mijn bagage en kwam er pas een paar uur later dat ik een handschoen miste.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 9 februari 2014 · 09:38
    Misschien IN de shuttlebus, vraag eens bij de maatschappij...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 10 februari 2014 · 09:40
    Ik ben ondertussen weer in nederland, maar zal nog een mailtje naar de busmaatschappij wagen, bedankt voor de tip.

Wat me overigens wel verraste, is dat de lifties die handschoenen helemaal niet zelf kiezen of kopen, ze krijgen ze gewoon. Het duurde ook even voor ik er een had die wist dat ze van de bricolage kwamen, en ze vonden het allemaal klote-handschoenen, omdat ze niet waterdicht waren. Ik heb een paar die voldoende Engels konden uitgelegd hoe ze ze waterdicht kunnen maken met bijenwas, dus wellicht dat er volgend jaar lifties met bruine venitex handschoenen opduiken.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 10 februari 2014 · 10:18
    Haha, TOP! Mijn zoon zit op dit moment ook in Saint Sorlin d'Arves, samen met een paar vrienden. Uiteraard allemaal voorzien van WPGloves, die lifties zullen wel denken 😉
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 10 februari 2014 · 11:11
    Ik heb laatst in Frankrijk ook lifties en lawine dudes/chicks gezien met andere handschoenen, soort luxe versie van de normale venitex.. Steviger leer, lang model maar wel slank, strakkere pasvorm maar wel ook met van die rare stempels erop.. Let the search begin.. Volgend jaar WePowder gloves 2.0?
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 februari 2014 · 12:52
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 10 februari 2014 · 12:59
    @spookjuh Nee, helaas.. Zal later eens kijken of daar wel wat anders moois in zit..
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 17 februari 2014 · 18:56
    @cellofaan, ik heb je handschoen helaas niet gevonden. Succes met zoeken
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 18 februari 2014 · 00:07
    [mention="/profile/14865"][mention=14865]@cellofaan[/mention][/mention], ik heb je handschoen helaas niet gevonden. Succes met zoeken GNArend op 17 feb. 2014 18:56Helaas! Maar bedankt voor de poging.
    Ik doe wel weer mee met de volgende actie 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro