Ervaring bent chetler

• Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 16 februari 2014 · 11:44
    Iemand ervaring? Lijkt mij een hele speelse ski voor verse pof. Ik ben m'n obsethed kwijt geraakt na een valpartij en dus toe aan een nieuw paar. Omdat mijn tourskis 100mm onder voet zijn wil ik graag breder gaan dan de obsethed. Hoor graag van jullie!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 16 februari 2014 · 13:29
    Hoi! Heel kort even mijn ervaring, heb er vorige week een week voor t eerst op gestaan (12/13 versie). Op de piste vond ik ze verrassend controleerbaar, wendbaar en kon redelijk hoge snelheid houden (moet gezegd worden dat er veel ongeprepareerd was en dagelijks een laag vers op de hardpack). In het terrein was het een droom. Open steile velden was het heerlijk 'surfen' en het voelt hemels. Echter op erg technische stukken (ijzige drop-in, couloirs en smalle ijzige bochtige bospaadjes) vond ik ze wél groot met een erg korte actieve edge (ivm de vele rocker). Kortom; onwijs te gekke en speelse ski, een droom in veel situaties maar niet voor het meer technische werk. Aanradert!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 16 februari 2014 · 14:03
    Hier heb ik wat aan! Thanks Tim.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro