Backflip/schroef op snowboard

• ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 28 februari 2014 · 09:25
    Ik vraag me af wat master cliff-hucker @woutmartens hier van vindt, kort geleden vernomen dat hij ook wel handje heeft van buitengewone spins in de lucht.
    FUCK YEAH I AM FREE
  • poling
    Beginner
    poling op 28 februari 2014 · 10:07
    check anders snowboardaddiction.com en zoek op youtube naar snowboard addiction how to
  • BUKATI
    Tourist
    BUKATI op 14 april 2014 · 23:06
    tip: na je afzet hoofd naar achter gooien en je benen intrekken ... dan draai je vanzelf door ... cheers!

• KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 8 juni 2014 · 13:26
    Het is dat ik per toeval aan het googlen was of er toevallig iemand anders ook dezelfde naam had als mij vanwege een verdachte inlog poging, dat ik dit tegen kwam.

Om dan ook maar even mijn idee te geven over je Barrel roll.

Zo aan je filmpje gezien te hebben is mijn tip heel simpel. Leer eerst fatsoenlijk gecontroleerd springen.

Mocht je in de buurt bij skidome wonen, dan kun je ervoor kiezen om de freestyle lessen van skidome te volgen deze zomer of wil je het wat serieuzer dan eventjes kijken bij snwfrnd.nl (snowboard freestyle vereniging). Een proefles kost je alleen 2 uur baantoegang a 20 euro.

Voor skidome heb ik een tijdje de freestyle lessen gegeven, maar sinds 2 jaar geef ik ze bij snwfrnd.
    It's always snowing somewhere
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 10 juni 2014 · 22:24
    Misschien helpt dit een klein beetje
    Skileraar bruin Jelmer
  • Xavier1234567
    Tourist
    Xavier1234567 op 10 juni 2014 · 22:31
    @KevinHoogendam ik woon niet echt in de buurt, dus het lijkt me erg leuk om een keer een freestyle les bij je te nemen. Maar moet naast die 20 euro ook nog geld betalen voor het huren van de snowboards, helmen en schoenen?

Hoor het graag!

Xavier
    "When you go down, you get up. That's simple." - Travis Rice
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 11 juni 2014 · 14:28
    De freestyle lessen zijn inderdaad zonder materiaal, dit kost 8 euro voor een set (board/boots/helm). Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld een dagkaart te nemen, dan zou je 's middags ervoor ook zelf kunnen boarden.

We hebben alleen nog maar 2 trainingen gepland staan voor de zomerstop, dit zijn dinsdag 17 en 24 juni van 19:00-21:00. Misschien dat we na de erna ook nog verder gaan, maar dat hangt af van hoeveel deelnemers dat willen.

Stukje direct gekopieerd uit de FAQ:

Kan ik op proef deelnemen?

Ja, dit is altijd mogelijk. Er zijn geen kosten verbonden aan de deelname aan de clinic. Je moet je wel vooraf aanmelden via onze website (contactformulier) of per email: info@snwfrnd.nl.

De kosten voor de baantoegang (€ 19,50) en eventuele materiaalhuur moeten wel aan Skidôme betaald worden.

Mocht je verder nog vragen heb, stel ze gerust of misschien dat je op www.snwfrnd.nl je antwoord kan vinden als het over de freestyle trainingen/clinics/lessen gaat.
    It's always snowing somewhere

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro