Gezocht: skitas a la DaKine Fall Line Double

• Hanzo
    Beginner
    Hanzo op 9 maart 2014 · 22:37
    Voor over 2 weekjes zoek ik naar een goede skitas. DaKine Fall Line Double van 1.90m leek me wel wat, maar lijkt lastig te scoren via internet.
    Iemand iets dergelijks liggen ter overname?
    Goede tips voor online aankopen ook welkom.
  • ginga
    Tourist
    ginga op 10 maart 2014 · 11:29
    Kijk ff bij Swing Heerenveen. Scott wheelbag, nu 89,- eur. Heb m zelf ook, best ding.
    nuff said
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 10 maart 2014 · 12:50
    Hoi @Hanzo, ik overweeg wel mijn Nordica Double wheeled tas te verkopen, zelfde type tas als de Fall line. Mijn Bent Chetler's en pisteski's passen er samen gemakkelijk in en met een beetje creatief pakken ook mijn skischoenen, helm en skikleding (let op; dan is de trein in en uitstappen een beetje een inspanning, haha). Heb hem vorig jaar bij MK gekocht met korting, voor 110 euro, en sindsdien maar op 1 trip gebruikt. Aangezien ik volgend seizoen veel weg zal zijn, zou hij toch niet veel gebruikt worden. Mik dan op een prijs van 75 euro. Mocht je interesse hebben kan ik wat foto's sturen als ik thuis ben (vanavond/morgen)? (woon overigens in Amsterdam)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • weeman
    Advanced
    weeman op 10 maart 2014 · 13:11
    Hallo, heb de fall line double nog liggen. 190cm lagrande nieuw met labels eraan - was van plan hem te gebruiken maar niet aan toe gekomen.

PM me maar met een prijs die je in gedachte had

locatie friesland
  • Hanzo
    Beginner
    Hanzo op 11 maart 2014 · 13:41
    Bedankt voor de reacties
    PM naar @weeman en @Tim3 gestuurd.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro