VERKOCHT: 4FRNT Hoji (topic kan gesloten worden)

• LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 14 maart 2014 · 10:59
    4FRNT HOJI 2013

187 cm
    Dimensies (mm) 130-112-121
    Bindingen: Rossi FKS Pivot 140 XXL
    BSL: 306
    Mount: recommended

Gekocht in januari 2014, model onveranderd voor 2014/15, skis en bindingen als nieuw, slechts 2-3 dagen op gereden.

Prijs: EUR 350
    Plek: Geneve / afhalen Amsterdam

• LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 18 oktober 2014 · 12:11
    Bump en prijsverlaging.
  • LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 24 oktober 2014 · 09:23
    Voor de mensen die misschien niet bekend zijn met 4FRNT of de ski ontworpen door Eric Hjorleifson (Hoji), hier een uitgebreide review op Blistergear:

http://blistergearreview.com/gear-reviews/update-2012-2013-4frnt-hoji...

De enige reden dat ik ze te koop zet is vanwege de overstap naar Plum en mijn liefde voor Black Crows (ik moest kiezen).

Bottomline Blistergear:

''To wrap this up, if you are looking to add to your quiver a ski that will give you a new way to attack the mountain, the Hoji could be for you. If you ski much firm snow, whether flat or bumped up, I’d suggest not making the Hoji your only ski. The Hoji loves to fly down the mountain in soft snow, bouncing from turn to turn or smearing down the super steep. It’s super light, is unbelievably responsive in shallow pow, and will rip through soft crud and crusts. I really liked the Hoji. It’s not a one-ski quiver, but it is a blast when conditions are soft.''

En laat er nou niemand op dit forum 'firm snow' skien....
  • LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 1 november 2014 · 12:13
    Bump. Wie durft?

Bod doen mag ook!
  • MDA
    Advanced
    MDA op 1 november 2014 · 16:13
    het is dat ik vorig jaar een paar Volkl Katana's heb gescoord... anders stond ik nu bij je op de stoep in Geneve. Top ski en top binding.
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 7 november 2014 · 08:55
    Loopt niet storm voor de Hojis, en dat terwijl het stormt in de Alpen..

Uit interesse, is het vanwege het merk? het rocker profile? afhaalplek (Amsterdam)? prijs?

Zeker geen straf om ze te houden, maar wel benieuwd waarom ze moeilijk te slijten zijn!
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 7 november 2014 · 14:50
    ik zou zeggen de prijs....
    Ik heb zelf de 4FRNT CR Johnson een keer bij Bittl gekocht, ook 1 seizoen oud, waren 280 incl binding...
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 7 november 2014 · 15:06
    Dit zijn natuurlijk niet zomaar bindingen, is wel net wat anders dan een setje van 90e. Ik denk dat er niet zo veel mis is met de aandbieding, hij lijkt me een heel mooi setje. Ben alleen al voorzien.
  • evan
    Advanced
    evan op 7 november 2014 · 15:19
    Mooie poederski's voor iemand die niet te zwaar en te lang is (70kg en 1,80m bijvoorbeeld). Mag wel €50 van de prijs af.
  • LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 7 januari 2015 · 09:34
    Prijs verlaagd naar EUR 350
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 12 januari 2015 · 10:16
    pm
  • rollie
    Beginner
    rollie op 12 januari 2015 · 11:42
    zijn heerlijke ski's, deden t verdomd goed op de piste (die matching sidecut-radius skiet echt heel fijn), in de poeder doen ze t vooral bij mach 3 en goede bovenbenen. 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • LeBandit
    Advanced
    LeBandit op 6 februari 2015 · 09:21
    VERKOCHT

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro