Valfrejus - samen rijden topic

• Ghini
    Advanced
    Ghini op 18 maart 2014 · 21:49
    - Topic om samen te rijden in Valfrejus -
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 maart 2014 · 18:26
    UP.

Geen super condities, maar van wat locals begrepen dat er prima wat te rijden is en vandaag ook met hun samen wat offpiste gereden. (Zag in de verte ook nog 2 man omhoog touren naar Argentier)
    Mocht je bij toeval ook in Valfrejus zijn en samen wat routes wilt rijden laat maar weten, ik ben er t/m vrijdag en misschien gaat mn vriendin ook nog mee op dr snowboard als ze dat leren skien even zat is..
    Paarse broek, gele jas, vierkante skis of stuur even een PM.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 maart 2014 · 19:25
    @Fabergé met een beetje mazzel krijg jij woensdag/donderdag ook de retour d'est mee op de Punta Bagna. Normaal moet dat wel lukken.
    May the powder be with you.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 maart 2014 · 21:55
    @meteomorris Kijk dat klinkt super! Thanks! Zag vandaag nog 2 mannen touren naar de top / col op de Argentier.. Waarschijnlijk om aan de achterkant met de klok mee weer terug te skien naar het gebied? Zag namelijk verder nergens sporen..en dit leek me zelf wel een mooie tour 😉 Ik zal het weer in de gaten houden..mag wel wat lichte poeder bij en het liefst dit keer zonder veel wind..
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 25 maart 2014 · 10:14
    @Faberge, er zijn 2 opties vanaf de Argentier. Ofwel richting Bardo (maar dat is voornamelijk een lang pad welke in deze periode van het jaar minder of geen sneeuw kent onderin). Ofwel via de vallei die zich opent naar rechts de afdaling te maken naar de piste de Jeu. Ik vermoed het laatste.

Ik heb de route even voor je ingetekend: http://wepowder.nl/playgrounds/valfrejus/routes/339...
    May the powder be with you.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 25 maart 2014 · 22:01
    @meteomorris Ja precies zo had ik hem ook bedacht ja.. Beetje de grote variant van zelfde soort rondje als vanaf de Col du Petit Argentier 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro