PA#23 Duizend bommen en granaten

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 27 maart 2014 路 22:33
    Ik was een klein beetje teleurgesteld dat SSC Hooggebergte vol zat voor ik mijn vrije dagen rond had, maar dat was snel over toen ik een berichtje van [mention="/profile/3414"]@ieism[/mention] zag dat ie splitboarders zocht om tijdens PA23 mee op pad te gaan.

Na een moeizame start (ingeslagen autoruit) en een lange rit (Maloja pas gesloten, auto vastgereden) stonden we dan toch in Madesimo. [mention="/profile/331"]@Frenktastic[/mention] en [mention="/profile/427"]@Markindealpen[/mention] hadden een andere route gekozen, dus die hadden al een dag poederen in de benen zitten toen wij aankwamen.

Ondanks de harde wind en de onverwachte aanwezigheid van een freeride-festival hebben we tussen de bomen toch nog wat leuke poederbochten kunnen zetten. Maar daarna was de koek wel op.

De volgende dag zijn we daarom vroeg vertrokken richting een one-lift wonder in de schaduw van Sankt Moritz waarvan ik de naam hier niet zal noemen. 馃槈

Dit bleek een soort Canada op Madurodamformaat. Één lift, één berg en héél véél treeruns die eindigen op een vlakke piste die je terugbrengt bij de lift.

Omdat het in de loop van de middag toch wel warm begon te worden besloten we ons geluk iets noordelijker in Elm te gaan proberen. Ieism had hier nog een mooi toertje op het oog en we hadden onze toergear natuurlijk niet voor niets meegenomen.

Een gesloten toplift gooide echter roet in het eten, maar met een beetje vellen hebben we uiteindelijk in het gebied ook nog een paar mooie strepen kunnen zetten. Daarbij werden we voorzien van een interessante 'soundtrack' van kanon- en machinegeweervuur uit het dal, waar het Zwitserse leger los ging met hun tanks.

Afhankelijk van wat April nog uit de hoge hoed weet te toveren denk dat we hiermee een mooie punt achter dit seizoen gezet hebben. De eerste trip voor volgend seizoen staat alvast op de planning. Dan gaat Frenk ons wat secrets in Oostenrijk laten zien 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 27 maart 2014 路 23:28
    Oh je bedoelt Maloja/Alea...
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 28 maart 2014 路 00:41

Potdomme wat mooi...
    ...april
    ...

heerljk avontuur...
    jaloers 馃槂
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 28 maart 2014 路 06:46
    Bedankt mannen, ik heb mij weer kostelijk vermaakt. Wat er ook gebeurt, poeder zal gereden worden.

@Markindealpen Meer foto's!
    splitfest.nl
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 28 maart 2014 路 09:58
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 28 maart 2014 路 10:04
    @ieism alstu, de link is onderweg trouwens

• Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 30 maart 2014 路 04:43
    was lekker! op naar volgend seizoen... mijn winter is over, er moet weer gesurfd worden 馃槂
    If the conditions are crap, it's called training!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 30 maart 2014 路 09:19
    Ziet er lekker uit 馃槂 Gaaf.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 2 oktober 2014 路 23:17
    Bump, want nu met filmpje!

PS. Is het al weer winter?
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 2 oktober 2014 路 23:19
    Heer-lij-ke muziek keuze ook 馃榾 Dank voor de stoke nog verder op te voeren 馃槈
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 oktober 2014 路 23:40
    Hoei!

(wanneer mogen we weer?)
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 3 oktober 2014 路 10:01
    Lekker @Willem2k 馃槂

Zin in de winter 馃榾
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 3 oktober 2014 路 11:32
    woehoe, het langverwachte filmpje 馃槈 Nice!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 3 oktober 2014 路 20:29
    馃槈 馃槂 馃槂 moet dringend terug naar maloja 馃槂 waar is den tijd van maloja palace !?!
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro