Roadtrip Canada (USA) winter 2014/2015

• The_O
    Tourist
    The_O op 29 april 2014 · 19:16
    Bij deze mijn jaarlijkse oproep voor roadtrip Canada, in deze volgende winter (2014/2015). Het plan is wederom om aantal skiresorts in West-Canada aan te doen om de lokale ski/snowboard cultuur hier op te snuiven. Mogelijk dat we stukje USA meepakken afhankelijk van route en omstandigheden.

Het minimaal aantal deelnemers bedraagt 4 (max 8) including mezelf. Duur 2 weken. Het touren is voor mij hobby en dus alles zonder winstbejag. Vorig jaar helaas niet genoeg reacties (1-tje) en dus toen niet doorgegaan: nieuw seizoen nieuwe kansen !

Denk er rustig over na en laat natuurlijk weten als je interesse hebt en stuur PM dan zet ik je op e-mail lijst met potentiële kandidaten.

Gr., Theo
    Canada BC
    And Also The Trees
  • The_O
    Tourist
    The_O op 9 september 2014 · 01:13
    Goed nieuws: gaan in ieder geval met een groepje van 4, twee weken op pad komende winter. Er is nog plek voor 1-4 Freeriders !!. Budget is rond 1000 euro per week (zonder vlucht), dus reken op kleine 3000 euro totaal voor 2 weken met vlucht.

Heenreis KLM za 21 Feb 2015 Ams - Calgary
    Terugreis KLM za 7 Maart 2015 Calgary - Ams

Plan is dat we vanaf Calgary divers aantal ski-gebieden aandoen met 2 auto's (1 huur + 1 eigen vervoer). Alles wordt last minute geboekt: afhankelijk van weersomstandigheden. In hoofdzaak wordt binnen de skiresorts geskied maar mogelijk bestaat zeker 1-2 dagtochten in de backcountry te gaan (dit afhankelijk ervaring en materiaal).

Mocht je interesse hebben laat het vooral weten. Stuur een PM of naar George (die zal in een volgende post nog reageren) of stuur een PM naar ondergtekende (let op 8 uur tijdverschil). Freeride ervaring is geen must maar voldoende skiervaring wel gewenst.

N.B.: skigebieden die we mogelijk aandoen zijn: Lake Louise, Banf, Golden, Kimberley, Invermere (Panorama), Fernie, Pincher Creek, White fish (USA), Rossland en/of Nelson. Mogelijk nog Revelstoke alleen als rest heel slecht is ivm afstanden..... Doel is om zoveel mogelijk te skien en niet te veel in auto te zitten.

Let op: KLM deals zijn nog een week dus als je graag wilt stel niet uit.
    And Also The Trees
  • gckuntz
    Advanced
    gckuntz op 9 september 2014 · 21:27
    Inmiddels staat voor mij en 2 vrienden (1m/1v) de vlucht vast. En sluit mij helemaal aan bij het verhaal van Theo
    KL0677 en KL0678. Amsterdam - Calgary
    Wil je meer weten geef mij een PM.

George
    Megaski George
  • gckuntz
    Advanced
    gckuntz op 5 januari 2015 · 22:21
    Zijn er nog meer gegadigden die van 21 feb tot 7 maart willen aansluiten bij de roadtrip?
    Megaski George
  • The_O
    Tourist
    The_O op 5 januari 2015 · 22:32
    Over 2 dagen starten weer KLM werelddeal weken, wellicht dat tickets Calgary gunstig zijn.

Vanmorgen aardig laagje poeder geskied achtertuin hier (Kimberley BC) maar mag nog wel wat meer base bij hier.
    And Also The Trees

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro