Tourskiën in voorbereiding op......

• Remmie
    Advanced
    Remmie op 15 mei 2014 · 20:38
    na 3 weken lesgeven heb ik in maart en april nog zo'n drie weken de tijd gehad om te tourskiën. De druk om extra fit te worden voelde ik toen al omdat ik op 5 juni ga (proberen) om 6x de alpe D'huez te beklimmen voor de KWF kankerbestrijding. eenmaal thuisgekomen merkte ik meteen dat ik meer macht had dan ooit op de fiets en makkelijker hellingen op kon sprinten. Met 4 jaar als wedstrijdwielrenner in the pocket is dat gevoel van extra kracht een openbaring, dit had ik veel eerder moeten doen! Zo gaat het plezier wat mijn 7 weken in Fiss mij gegeven hebben gewoon door in Nederland, en straks in Frankrijk. Als ik straks 6x die berg op zal rijden zal ik met mijn hoofd ook een beetje bij wepowder zitten en de basis van mijn conditie die ik in de sneeuw gelegd heb. Hopelijk zijn jullie in gedachte ook een beetje bij mij op 5 juni en vinden jullie het misschien wel in je om me een beetje te steunen tegen deze verschrikkelijke ziekte op http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/remcovries/remco-de-vri...

Groetjes,

Remmie

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro