Off Piste training Hintertux

• RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 31 juli 2014 路 12:12
    Goedemiddag mede poederaars!

Ik wil de Off Piste training @ Hintertux gaan boeken, maar nu heb ik een aantal vragen:

- zijn sneeuwschoenen nodig? Of wordt er niet / nauwelijks gehiked
    - om welk hotel gaat het? We willen 1 á 2 dagen eerder vertrekken en het zou handig zijn als we dan eventueel het zelfde hotel kunnen nemen.
    - is het dé perfecte ervaring om als toerist te beginnen?

Ik kijk uit naar jullie reactie!

Greetz,
    Ralf
    Life is short, ride a board!
  • Jac
    Beginner
    Jac op 8 september 2014 路 11:56
    Hi, ik ben nieuw hier maar we verzot op sneeuw, dus redelijk aan het goede adres dacht ik zo.

Ik heb me ingeschreven voor de off-piste training van 19 tot 23 nov.

Het lijkt me leuk om met meer mensen die kant op te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik zit eraan te denken om in het weekend al af te reizen..
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 september 2014 路 12:05
    @Jac Welkom! En ja, je bent hier inderdaad 'redelijk' aan het goede adres 馃槈
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Jac
    Beginner
    Jac op 10 september 2014 路 07:25
    [mention="/profile/57"][mention=57]@Arjen[/mention][/mention] dank je. Uiteraard was dat 'redelijk' een understatement 馃榾
  • @MichieldRuijter
    Elite
    @MichieldRuijter op 12 oktober 2014 路 16:02
    Er zijn inmiddels 5 boarders en 3 skiers. snowboarders zijn toeristen en de skiers beginners.
    @MichieldRuijter
  • clemensz
    Beginner
    clemensz op 12 oktober 2014 路 20:29
    Hallo allemaal, ik ga ook voor het eerst poederrijden in Hintertux 26-11 tot 30-11. Erg spannend! Ik zou graag willen carpoolen. Ik heb zelf een auto, maar meerijden is ook prima.
    clemens
  • clemensz
    Beginner
    clemensz op 13 oktober 2014 路 21:32
    Ik overweeg om vrijdagavond 21-11 al af te reizen, dan zaterdag 15.00 inchecken en beetje acclimatiseren, of als we heel vroeg zijn, spullen opslaan en meteen de piste op. Dan heb je 5 extra dagen terwijl het je maar 2 werkdagen kost. 2 persoonskamer kost EUR 60,- per extra dag. Skipas kost EUR 40,- per extra dag. Liefhebbers?
    clemens
  • clemensz
    Beginner
    clemensz op 16 oktober 2014 路 22:24
    Mijn plan is alweer veranderd. Ik ga nu op zondagavond rijden. Als ik een maatje heb, kunnen we afwisselen en zijn we er maandagochtend. Hebben we 3 dagen extra. Wie heeft interesse?
    clemens
  • monk
    Beginner
    monk op 17 november 2014 路 18:22
    Ik zit er sterk over te denken om deze training te doen, echter volgende week niet in bezit van auto. Zijn er mensen die ook gaan en willen carpoolen? Woensdagochtend (vroeg) heen en zondag na programma terug? Ik heb een rijbewijs en doe uiteraard mee met de kosten!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro