Wie gaan er naar 'Offpiste training' in Hintertux?

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 19 augustus 2014 · 14:05
    Om een beetje om mijn skillz te gaan werken overweeg ik om naar de Offpiste training te gaan in Hintertux (26 november) met Epique.

Wie van de wepowderaars zijn er nog meer van de partij?

http://wepowder.nl/events/38
  • @MichieldRuijter
    Elite
    @MichieldRuijter op 12 oktober 2014 · 16:00
    er zijn inmiddes 5 snowboarders en 3 skiers. Ga je mee Alex? Laatste keer dat we samen geskied hebben was 2010..
    @MichieldRuijter
  • clemensz
    Beginner
    clemensz op 16 oktober 2014 · 00:22
    Ik ga ook. Als toerist skier.
    Ik overweeg om vrijdagavond 21-11 al af te reizen, dan zaterdag 15.00 inchecken en beetje acclimatiseren, of als we heel vroeg zijn, spullen opslaan en meteen de piste op. Dan heb je 5 extra dagen terwijl het je maar 2 werkdagen kost. 2 persoonskamer kost EUR 60,- per extra dag. Skipas kost EUR 40,- per extra dag. Liefhebbers?
    clemens
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 oktober 2014 · 07:25
    @MichieldRuijter Helaas, ik ga niet mee. Ik zou met [mention="/profile/406"]@Kanski[/mention] mee gaan, maar heb besloten om na een avondje snowworld verder te gaan werken aan mijn basis op de rollerband. Ik heb de afgelopen jaren te weinig in mezelf geinvesteerd en teveel in dingen die me niet beter laten skien.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 oktober 2014 · 07:32
    Ik heb de afgelopen jaren te weinig in mezelf geinvesteerd en teveel in dingen die me niet beter laten skien. Spookjuh op 16 okt. 2014 07:25

@Spookjuh, mooie quote. Sterk om 'm te delen!
    May the powder be with you.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 oktober 2014 · 07:36
    @meteomorris mooier kan ik het niet maken 😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 oktober 2014 · 07:37
    Daar ga je geen spijt van krijgen, @Spookjuh. Veel succes èn have fun. Oefenen (hier in Nederland) kun je ook met veel plezier doen en werpt in de bergen grote vruchten af.
  • kanski
    Elite
    kanski op 16 oktober 2014 · 19:59
    Heel goed @Spookjuh. Verwezenlijk je goals!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • clemensz
    Beginner
    clemensz op 16 oktober 2014 · 22:24
    Mijn plan is alweer veranderd. Ik ga nu op zondagavond rijden. Als ik een maatje heb, kunnen we afwisselen en zijn we er maandagochtend. Hebben we 3 dagen extra. Wie heeft interesse?
    clemens
  • Berger
    Tourist
    Berger op 4 november 2014 · 13:09
    Ik heb al geboekt maar in verband met een bruiloft ben ik op zoek naar iemand die mijn plaats op deze reis zou willen overnemen.

Is er iemand die daar belangstelling voor heeft?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 4 november 2014 · 18:40
    Ik heb al geboekt maar in verband met een bruiloft ben ik op zoek naar iemand die mijn plaats op deze reis zou willen overnemen.
    Is er iemand die daar belangstelling voor heeft? Berger op 4 nov. 2014 13:09

Ik twijfel. Abraham gezien en veel geïnvesteerd in een carrière met veel bureauwerk.
    Als er twintigers en dertigers in de groep zitten houd je die alleen maar op.
    Anderzijds rij ik weekelijks een paar uurtjes piste en park in Snowworld.

PM gestuurd naar Michiel.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro