Flatland Splitfest 2015 ( roddeltopic )

• ieism
    Tourist
    ieism op 21 augustus 2014 路 20:50
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 september 2014 路 10:02
    Vraag aan de deelnemers:

Is er behoefte aan een 2015 Furberg om te testen? De twee splits van '14 gaan weer mee, maar er is wel een update in het rockerprofiel en nieuwe maten en constructie. En een split voor dames erbij.

Ik dacht zelf aan de 164 bijvoorbeeld..
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 september 2014 路 09:36
    164 is voor veel mensen wel een lekkere maat denk ik... + nieuw rockerprofiel...
    Hoef je niet lang over na te denken toch? 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 september 2014 路 22:10
    Jeetje wat is het gezellig vandaag op het forum, dan gooi ik deze er voor het slapengaan ook nog even in.

Was vandaag de laatste sponsor stickers voor de Pausmobiel aan het snijden, en opeens dacht ik; "Ik mis nog een sponsor! Op de motorkap heb ik nog de perfecte plek voor een vlok!"

Enkele snijcommando's en veel gepiel later had ik opeens deze.

En nu is het ook nog zo dat de Wepowder shop dicht gaat, en het gaat echt een IJSKOUDE winter worden! Echt zo'n winter waar je wel een paar extra shirts en hoodies kan gebruiken. En mutsen. Toch splitbroeders en zusters? 馃槂

[mention="/profile/56"]@meteomorris[/mention] & [mention="/profile/57"]@Arjen[/mention] vinden het vast ook een heel goed idee toch?
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 10 september 2014 路 08:57
    Als je het zo brengt: Een paar van die (kleinere) vinyl cut vlokjes zouden niet misstaan op mijn split en/of andere boardjes.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 september 2014 路 09:13
    @ieism Geen stress, de wePowder shop gaat zeker ook binnenkort weer open 馃槂

en geen idee wat je aan het doen bent, maar ik ben wel erg benieuwd!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 10 september 2014 路 09:53
    Kom wel even op de koffie binnenkort, moet ook nog een plank ophalen geloof ik.. 馃槂
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 25 september 2014 路 22:43
    Dussuh... Is er al een sponsor voor de champagne? 馃槂 Willem2k op 22 aug. 2014 09:33

In ander goed nieuws, ik hoor positieve geluiden van de Champagne dealer. Ik heb het idee dat het weer goed gaat komen.

En het gerucht gaat dat er een vrijwillige sponsor is opgestaan om de fotocontest te gaan doen. 馃槂 Met een echte jury en vanalles.
    splitfest.nl
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 26 september 2014 路 21:21
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 29 september 2014 路 12:23

Splitboarding darling, it's all the magazines are talking about these days. 馃槂
  • robbert
    Advanced
    robbert op 29 september 2014 路 13:46
    @Willem2k briljant!

Champaign darling?
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 december 2014 路 10:23
    Pff. Wat een stilte. Is dit nou een roddeltopic?

Vinden jullie ook niet dat @ieism verdacht stil is? Wat spookt ie uit? Is ie stiekem locaties aan het scouten? Of stroopwafels aan het offeren om de sneeuwgoden gunstig te stemmen?

Of heeft ie de verdorven high tech wereld van het splitboarden de rug toegekeerd en zit ie ergens in een zwitsers hutje bij de haard snowsurfers te snijden uit dennenstammetjes?

En @Emmer dan? Is zijn voorgenomen Noorwegen trip een geheime splitfest verkenningsmissie? Zal het splitfest de alpen verlaten voor het hoge Noorden wegens te weinig sneeuw en te veel skiërs?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 december 2014 路 11:23
    I know nothing ... 馃槂

Maar ik zal m'n ogen open houden. Goed idee. Hoewel ..., voor een splitweekend?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 december 2014 路 12:11

En of ik locaties ga scouten dit weekend? Yep. Wat moet je anders doen met deze condities, behalve stroopwafels eten dan?

Die roddel over Emmer daar kan ik niet zo veel mee, niemand weet precies wat hij daar aan het doen is en met wie. Ik snap niet dat zijn vriendin dat allemaal maar goed vindt, zeker nadat we in Tux dat Noorse dames skiteam hebben gezien. Blonde paardenstaarten zover het oog reikt.

Er is nog een ander geheim ding dat Jos aan het regelen is, maar dat is nog heel erg geheim. En groot. Maar het is wel leuk, beloofd.

Oh, en voor ik het vergeet... Ik was ook nog op het Wepowder hoofdkantoor om iets op te halen. De hele weg naar huis lopen grijnzen, zo vet.

En daarna was ik koffie drinken bij Snowcountry, dat was gezellig. Wat is iedereen toch aardig voor ons.

Nu nog even twee dagen werken, dan twee dagen Zwitserland. En dan twee weken naar Frankrijk. Hopelijk kan ik daar nog een paar dagen splitten meepikken.. anders stroopwafels eraf mountainbiken.

Heeft iemand anders nog roddels?
    splitfest.nl
  • tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 17 december 2014 路 12:25
    Ik heb gehoord en zelfs beeldmateriaal gezien dat Gilbert zn nieuwe schoenen aan het inlopen is.... Daarover gesproken: Dat ga ik zelf ook maar eens doen... Wat moet je anders met deze condities, behalve stroopwafels eten en sneeuwdansen 馃槂
    Ben wel benieuwd naar het geheime ding van Jos trouwens!!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 december 2014 路 13:45
    Die van Jos is idd wel groot, als het is wat ik gehoord heb ... 馃槂
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 17 december 2014 路 19:33
    Het zijn eigenlijk meerdere dingen. Waarvan 1 GROOT en een aantal iets minder GROOT...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 december 2014 路 23:12
    Kijk, dát zijn stoke verhogende roddels 馃榾
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 18 december 2014 路 03:45
    Nou, ik lurk met grote interesse. In 2016 ben ik van de partij! En ik ben een dame, dus dat moet lukken, toch? (Op hakken heb je geen heelraisers meer nodig!)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 18 december 2014 路 07:47
    Jongens, jongens en meisje.... We weten toch dat het niet in de lengte of de breedte zit. Volgende week in het land van de blonde Noorse schonen zullen mijn zoon en ik weer genieten van het feit dat klein ook fijn is. 馃槂
    Misschien als er animo is kan ik nog een clinic geven tijdens het splitfest wat dat heikele, gevoelige onderwerp betreft.

Toch kan ik er wel een beetje mee zitten dat die kleine van mij twee of drie keer in die van Jos past. Vaag bekruipt me het gevoel dat zich 'in der Beschränkung nicht immer der Meister zeigt'. 馃槥
  • ieism
    Tourist
    ieism op 18 december 2014 路 08:34
    馃槂
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 11 januari 2015 路 10:54
    Oeh, nieuwsgierig makende mailtjes. 馃槂

**De stoke is hoog hier, ver boven de boomgrens! Helaas zijn de condities momenteel niet zo best, dus verder dan een softijsje eten en aan freeriden denken kom ik deze week niet. Maar dan kan ik mooi volgende week de laatste dingen regelen en organiseren. En dan komt er nieuws, want ik heb wel een paar dingetjes te vertellen. **
  • Rapro
    Advanced
    Rapro op 18 januari 2015 路 22:25
    6 Februari komt al snel dichterbij! Man wat heb ik een behoefte aan een goeie dosis dikke poeder, dus flinke stoke hier!!! Omdat de andere agenda's zich ook al beginnen te vullen ben ik benieuwd of er al wat concrete info beschikbaar is mbt tot vervoer en aan- en afreis data. Ook ben ik benieuwd of er interesse is om er een paar dagen extra aan vast te plakken...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 januari 2015 路 01:32
    5 uur stormachtige wind en complete whiteout hebben we zaterdag moeten trotseren op onze splits om de laatste details te regelen.
    Nu ga ik even slaap inhalen want ik heb net 10uur autogereden. Maar begin deze week komt de langverwachte update die antwoord geeft op al jullie vragen. Bijna.
    splitfest.nl
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 19 januari 2015 路 02:59
    Ik ben erg benieuwd...
    Live to ride, ride to live
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 19 januari 2015 路 07:09
    Is t gelukt bij m.......? Hopen dat die white out over 3 weken even overslaat!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 januari 2015 路 07:45
    Gelukt! Ik bel je later even.

Ze hebben geen problemen met jouw grote ding, en ook niet met mijn kleine koude dingetje.
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 januari 2015 路 16:53
    Kleine teaser, omdat het natuurlijk een roddeltopic is:

Zin in? 馃槂
    splitfest.nl
  • Bono
    Beginner
    Bono op 19 januari 2015 路 17:22
    Wel zin, maar helaas geen plek meer voor me.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 januari 2015 路 17:49
    Kleine teaser, omdat het natuurlijk een roddeltopic is:

Zin in? 馃槂 ieism op 19 jan. 2015 16:53

Geen idee waar het is, maar ik wil er heen!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro