Gaoki x-game, iemand ervaring?

• Remmie
    Advanced
    Remmie op 23 augustus 2014 · 13:11
    heeft iemand hier ervaring met de Gaoki x-game camera? het is een soort van afkijk gopro maar dan voor rond de 200 euro. op het eerste gezicht lijkt het statiefje wat slap voor een volgas crash die ik nog weleens maak maar dat maakt opzich niet uit omdat hij ook op gopro statiefjes past. er zit ook een lcd scherm op en een (vrij beperkte)afstandsbediening bij. hij is hd1080p en ik vroeg mij af of mensen hier misschien praktische voor/nadelen van weten voor gebruik in het terrein
  • J.P.
    Tourist
    J.P. op 12 september 2014 · 11:06
    Deze camera gebruik ik nu ruim een jaar, prachtige beelden die zeker niet onder doen voor de GoPro.
    Is nu heel voordelig te koop op dealextreme voor 107 euro inclusief verzending, betaling via paypal.
    Heb hem zelf nog niet echt onder water gehad, wel voorop een boot met 60 km per uur en dat ging prima, mooie beelden ondanks het "stuiteren" van de boot.

Nadelen:
    De knopjes moeten met veel kracht ingedrukt worden.
    Veel verschillende accessoires zijn er niet, in Nederland erg duur.
    Accu gaat op z'n best echt niet 2 uur mee, eerder 1 1/2 uur bij continu gebruik.
    Klepje accu gaat ongewild snel open..
    Bij terugkijken op camera is het geluid waardeloos, klinkt als een over gemoduleerde cirkelzaag.
    Op PC is het geluid wel weer OK.

Maar verder een mooie/goede camera 😃
    geen

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro