tips voor lang verblijf in Oostenrijk

• waldooosterhoff
    Beginner
    waldooosterhoff op 1 september 2014 · 20:47
    Aankomende winter wil ik van januari tot mei in Oostenrijk vertoeven. (voorkeur Tirol) Heeft iemand tips waar ik zo low budget mogelijk kan huisvesten?

Ik heb de mogelijkheid om les te geven, maar wil dit max 3 dagen per week doen. Tips van skischolen waarbij dit kan zijn ook welkom, aangezien dit ook mogelijkheden voor onderdak biedt.
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 2 september 2014 · 16:00
    Wij hebben 3 maanden rondgezwerfd in een camper vorig seizoen. Tiroler snowcard, Innsbruck is echt centraal. Van daar ben je binnen max 2 uur in de uithoek van Tirol.
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 2 september 2014 · 16:01
    Dit jaar terug weg !!!
  • waldooosterhoff
    Beginner
    waldooosterhoff op 2 september 2014 · 19:50
    @johannes, had je die caravan zelf meegenomen, of een stacaravan gehuurd op een camping? Stond je trouwens uberhaubt op een camping?

Ik heb zeker al aan deze optie gedacht. Hoe heb je het gedaan met de problemen waar je in de winter tegenaan loopt met een caravan?
  • johannes
    Beginner
    johannes op 2 september 2014 · 20:32
    Onze Caravan stond daar al, maar je kan vaak voor bijna niks op campings in oostenrijk Carvanans kopen, bij ons in sankt Johann im pongau staan er wel een paar te koop. Problemen heb ik eigenlijk niet gehad, ja je moet wat vaker lopen om gas te halen dan in de zomer maar voor de rest....
  • waldooosterhoff
    Beginner
    waldooosterhoff op 2 september 2014 · 23:11
    Goede tip johannes, heb je ook nog zoek tips? websites oid?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro