Wie is de beste snowboarder??

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 september 2014 · 20:41
    Xavier?

Jeremy?

Of..............
    May the powder be with you.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 september 2014 · 21:34
    Gigi Ruf?
    Vanaf halverwege worden de betere lijnen besurft...
    splitfest.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 september 2014 · 21:50
    @ieism... like!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 september 2014 · 21:54
    Travis Rice?

• ieism
    Tourist
    ieism op 8 september 2014 · 22:10
    Volgens Terje H. is het trouwens Nicolas Müller.. Die kan inderdaad wel lekker hupsen. 😃
    splitfest.nl
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 8 september 2014 · 22:13
    Wat een gekke vraag, dat ben ik natuurlijk!

In elk geval lach ik meer 😉
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 september 2014 · 22:19
    Wat een gekke vraag, dat ben ik natuurlijk!
    In elk geval lach ik meer 😉 osirus op 8 sep. 2014 22:13

LOL
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 9 september 2014 · 01:07
    Jake Blauvelt is ook een hele gruwelijke boarder...! Maar als je het mij vraagt is er niet 1 boarder die de beste is. Er zijn een handjevol toppers. Allemaal met hun eigen unieke stijl
    Live to ride, ride to live
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 9 september 2014 · 09:15
    Jake Blauvelt is ook een hele gruwelijke boarder...! Maar als je het mij vraagt is er niet 1 boarder die de beste is. Er zijn een handjevol toppers. Allemaal met hun eigen unieke stijl gillie-o2 op 9 sep. 2014 01:07Vind ik ook.

Jeremy is de ultieme freerider, omhoog is net zo belangrijk als omlaag, geen fancy moves.

Travis is een enorme allrounder, boarder met een geweldige agressieve stijl.

Xavier zit hier tussenin.

Gigi, Jake en Nicolas vind ik moeilijker te plaatsen.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Rene
    Beginner
    Rene op 9 september 2014 · 09:43
    Vind persoonlijk Xavier mooier rijden dan Jeremy, maar kan de manier van reizen en trips beleven van Jeremy weer meer waarderen.

Travis is gewoon een briljante allrounder, maar vind Nicolas Muller echt zo lekker stijlvol spelen in het terrein. Zijn voorbeeld Terje Haakonsen weet ook bijzonder goed wat hij met zijn board moet doen....

Een favoriet kiezen? Niet te doen 😃
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 september 2014 · 10:14
    Jake Blauvelt is ook een hele gruwelijke boarder... gillie-o2 op 9 sep. 2014 01:07

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 september 2014 · 10:21
    Justin Lamoureux?

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 9 september 2014 · 12:21
    Maar er is er maar 1 die zo goed het weer kan voorspellen en ook zo smooth kan overbrengen op camera! Als je altijd de beste pow rijdt, moet je ook wel de beste zijn.... 😋

😉
    Work hard, play harder
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 9 september 2014 · 14:47
    @P@bz dr. gear ziet het gezicht van @meteomorris al voor zich. Grote mond, klein hartje. Hij zal wel rood wegtrekken. Dr. Gear was er die trip ook bij trouwens. Gortdroog was het daar in Jackson Hole. Net zo gortdroog als de keel van Morris na een avondje stappen vanwege sneeuwgebrek. Dat hij nog uit zijn woorden kwam.

Goed, dr. gear nomineert in het kader van ken je klassiekers (dit zijn jaargangen die nog wel in jullie geheugen zitten toch?)

Terje Haakonson

Craig Kelly

Johan Olofsson
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 9 september 2014 · 15:04
    Sinds het ontstaan van wePowder (wat alweer zoooolang geleden is) ben ik meerdere keren met een poedertrip meegegaan. Heb oa mogen rijden met Irian van Helfteren, Christian Schnabel en Serge Cornillat. Alle drie (oud)deelnemers van de Freeride World Tour. Ze hebben misschien niet die dikke sponsorcontracten, maar ze kunnen ook zeker vreselijk goed boarden.
    Tuurlijk is het schitterend om een film te zien met de 'sterren' maar als je onderaan een helling staat en je live aanschouwt met wat voor speels gemak een Irian, Christian of een Serge een clif neemt en daarna een perfecte lijn trekt... Tja daar word je wel stil van...
    En wie ooit met Morris of Haas heeft gereden, kan beamen dat deze twee ook toppers zijn!!!

Pffff al dat gepraat over poederrijden... IK WIL BOARDEN!!!
    Live to ride, ride to live
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 9 september 2014 · 21:10
    jonaven moore ?
    sbs roelz
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 september 2014 · 21:36
    @P@bz Hier weer even schudden van het lachen 😃

En ik ga dan toch voor Terje (mag ik eigenlijk wel meedoen als skier?)
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 9 september 2014 · 23:05
    sbs roelz
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 14 september 2014 · 00:29
    Die jake blauvelt zeg!!! Wat bontzettend goed is die gast ja. Check die sprong op 5.13 ., echt mooi en grooooot.
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 14 september 2014 · 14:01
    Regis Rolland

Hij heeft niet veel film materiaal, maar wel de mooie film:
    Apocalypse Snow I, 1983

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 14 september 2014 · 14:24
    Zo zie je maar dat al die (mono)skiërs een stel sektarisch tuig is dat er vanaf het begin af aan op uit is om snowboarders kapot te maken!
    Verder wil ik ook een helikopter sleeplift en [mention="/profile/1971"]@Emmer[/mention] heb jij ook van die vuurpijlen achterop je unit want je bent op 11.44 in beeld! 😉
    Work hard, play harder
  • Manuel
    Beginner
    Manuel op 14 september 2014 · 15:36
    Oei, dat Elias Elhardt nog niet genoemd is, sowieso Duitslands beste snowboarder...

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 september 2014 · 16:29
    @P@bz Ik ben op 4.11-4.15 duidelijk in beeld net achter Regis skiënd. Mijn opdracht was hem niet voorbij te gaan, wat nog best lastig was. 😃
    Wij (monoskiers) hadden kort daarvoor de strijdbijl (en vuurpijlen) al begraven, wetende dat onze tijd nog wel zou komen als dat snowboarden uitgehyped was. Het lijkt erop dat het tij nu begint te keren. Vive le mono! 😀

Mijn stem gaat naar Axel.
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 14 september 2014 · 16:32
    Hahahahaha
    Work hard, play harder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro