Freeride Film Festival 7 november (roddeltopic)

• dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 9 september 2014 路 14:34
    Hoe is het met jullie? Al zin in de winter? Dr. Gear kan niet wachten tot het wit wordt, want er moet heel wat getest worden. Onlangs was dr. Gear hiervoor al op de burelen van wePowder. Of headquarter zoals zij plegen te zeggen. Goed, tijdens zo'n miezerige zomerdag kon dr. Gear meeluisteren met de heren van de poeder. Het ging over de programmering van het Freeride Film Festival. Allemaal erg geheimzinnig.

Nu het wit er toch nog niet is dacht dr. Gear vanuit de nu nog zonnige Alpen ook eens een topic op te starten. Daarbij met een schuin oog kijkend naar het Flatland Splitfest roddeltopic topic van @Ieism. Wat is dat toch een leuke jongen. Zo hard als hij aan het splitboarden in de lange landen trekt. Deze winter gaf hij dr. gear nog een Furberg mee om te testen. Leuk! Nog leuker vindt dr. gear zo'n roddeltopic.

Goed, het FFF. Vandaag kondigden de heren de film T'es pas bien là? (http://wepowder.nl/weblog/5275/FFF-Tu-es-bien-la) aan. Eindelijk. Dr. Gear had het al gehoord (sterker nog het idee komt uit dr. Gear zijn koker), maar nu het officieel is heeft dr. Gear direct een ticket geboekt in de Beneden Loges van Tuschinski. Een sterke jongen die dr. Gear uit zijn stoel krijgt 馃槈.

Days of my Youth (http://wepowder.nl/weblog/5244/Freeride-Film-Festival...) en Drawing Lines (http://wepowder.nl/weblog/5249/Drawing-Lines) hebben de heren al aangekondigd. Maar dr. Gear heeft nog meer roddels. Iets met Japan en iets voor of met de Ladies, maar dat moet dr. gear nog wat verder uitzoeken. In ieder geval even lekker roddelen tot de eerste sneeuw hier valt. Ben jij er trouwens bij? Wie weet tot dan.
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 9 september 2014 路 14:34
    Tjonge jonge. Lekkere film, lekkere film.

• Ghini
    Advanced
    Ghini op 9 september 2014 路 15:14
    Heerlijke film met ook heerlijke uitspraken, een mooie toevoeging aan het FFF! Zie hem graag nog eens op groot scherm!
    Ik zou, net als vele anderen, graag Higher van Jones zien, maar dan zou hun tour schema niet kloppen.. Misschien wel Almost Ablaze dan van TGR? North Face is grote sponsor van TGR....
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 9 september 2014 路 16:10
    Dat zou zomaar kunnen, en al is Almost Ablaze ook op t IF3 in den haag te zien.
    En Enabeld? van o.a. MK Ski Service??
    Skiing is Freedom!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 september 2014 路 16:24
    En bedankt @dr.Gear (we hebben je er graag bij hoor 馃槈, maar vanwege rechtenkwesties moeten we soms echt de kaakjes op elkaar houden).

@Fabergé @Mitchel. Ons officiele standpunt luidt: noch bevestigen, noch ontkennen wij dat genoemde films te zien zullen zijn op het FFF. Voor vragen hieromtrent verwijzen wij u gaarne door naar de producent/distributeur.
    May the powder be with you.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 september 2014 路 19:57
    Hoe zit dat nou met die meezingbios waar ik in de wandelgangen iets over hoor. Want daar kom ik wél mijn bed voor uit, dus dan moet ik misschien toch maar een keertje een kaartje gaan scoren.
    splitfest.nl
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 september 2014 路 20:53
    @ieism Don't spoil the fun! Misschien moeten we daar gewoon maar echt wat mee gaan doen. Morris en ik zijn in Japan ook in een soort meezingbios geweest en dat is ook bijzonder goed bevallen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 september 2014 路 12:08
    [mention="/profile/3414"][mention=3414]@ieism[/mention][/mention] Don't spoil the fun! Misschien moeten we daar gewoon maar echt wat mee gaan doen. Morris en ik zijn in Japan ook in een soort meezingbios geweest en dat is ook bijzonder goed bevallen. Arjen op 9 sep. 2014 20:53 LOL, alleen als @niels mee doet 馃槈
  • skiester
    Advanced
    skiester op 11 september 2014 路 12:53
    Dat wordt een jodelbios....

Jodelahietie!!馃榾
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • evan
    Advanced
    evan op 11 september 2014 路 14:01
    [mention="/profile/3414"][mention=3414]@ieism[/mention][/mention] Don't spoil the fun! Misschien moeten we daar gewoon maar echt wat mee gaan doen. Morris en ik zijn in Japan ook in een soort meezingbios geweest en dat is ook bijzonder goed bevallen. Arjen op 9 sep. 2014 20:53@Arjen, heeft Wilfred Genee zich al als presentator aangeboden?
    Of gaan jullie liever voor Jeroen Pow? Of Hella Huck?
  • koen_djfistel
    Advanced
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 12 september 2014 路 16:00
    @meteomorris Lezen die Japanners mee dan?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 september 2014 路 17:37
    Het schijnt dat er pogingen ondernomen gaan worden om mij uit de lobby / bar te krijgen met een geheim ding. Het blijft allemaal heel spannend, maar ik begin er nu wel echt zin in te krijgen...
    splitfest.nl
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 14 september 2014 路 13:57
    Balletje hier dan nog maar eens opgooien....

http://wepowder.nl/forum/topic/98665

Blijft namelijk verdacht stil op dat andere topic en vaak betekent dat dan dat het waar is.... 馃槈

In de agenda op tentongravity staat trouwens dat 7 november nog vrij is! 6 november ergens in de States en 8 november in Canada, dus dan kunnen ze 7 november prima even een fly-by doen!
    Work hard, play harder
  • Niels
    Advanced
    Niels op 15 september 2014 路 12:18
    LOL, alleen als [mention="/profile/799"]@niels[/mention] mee doet 馃槈 meteomorris op 11 sep. 2014 12:08

I'm in, reserveer maar n kamer voor me!
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 15 september 2014 路 13:12
    kuch kuch... http://www.freeridefilmfestival.nl/
    Ik heb niets gezegd 馃槈 12 films...? Dr. Gear weet er officieel 3 en spreekt inmiddels behoorlijk Japans. Wie weet er meer?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 september 2014 路 13:15
    @niels, of er zulke kamers komen...
    er zit wel een overnachten knop bij.. want het gaat laat worden 馃槈
    @dr.Gear, dat van die Japanners kan ik bevestigen..

• Haagje
    Beginner
    Haagje op 15 september 2014 路 15:38
    Als het tot de vroege uurtjes doorgaat hoeven we nog niet meer te overnachten? 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 september 2014 路 15:46
    @Haagje, niet iedereen is meer zo jong als jij ;P
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 16 september 2014 路 21:58
    Nog een verzoekfilmpje, TWENTY van Poor Boys Productions

Dat laatste shot is echt ziek
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 20 september 2014 路 11:40
    Afterglow van Sweetgrass?? Lijkt me wel erg gaaf.. Plus het is een grote reclame van Philips..
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 23 september 2014 路 09:16
    De nieuwe Powderwhore dan? Die is niet te zien op IF3 Den Haag..dus ik zie mogelijkheden..
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 23 september 2014 路 16:46
    @Fabergé gewoon rustig wachten... Komt goed 馃槈 Binnenkort weer wat meer tipjes van de sluier.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 23 september 2014 路 18:19
    Rustig wachten? Daar is de stoke veel te hoog voor 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 23 september 2014 路 18:33
    Bij ons ook 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 23 september 2014 路 18:57
    @Fabergé niet alleen bij jou en hier op wePowder HQ is de stoke hoog. We zijn bijna door de tickets heen van de grote zaal.. We gaan overleggen of we er extra zalen bij kunnen zetten. Maar ook daarvoor geldt op = op..

Tickets zijn hier te scoren: http://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127&...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 23 september 2014 路 20:47
    Ik heb ook nog een ticket in de aanbieding voor de grote zaal, annex meezingbios 馃槂
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 29 september 2014 路 10:32
    @ieism Dit moet jou wel kunnen bekoren lijkt me: http://wepowder.nl/weblog/5308/De-Japanse-Zaal-op-het-FFF...
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 29 september 2014 路 10:46
    @Arjen eindelijk is het Japanse Embargo opgeheven. Dat wordt genieten. Als je goed kijkt zie je dr. Gear nog voorbij komen in deze film.

En je snapt dat Car Danchi een film naar dr. Gear zijn hart is. Wat hebben wij gelachten tijdens de opnames van deze film. dr. Gear zijn Japans is wat roestig, maar daar gaat dr. Gear de komende weken aan werken.

• ieism
    Tourist
    ieism op 29 september 2014 路 11:02
    @Arjen Moddervet dit.
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro