Zuid Alpen roadtrip?

• Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 14 september 2014 路 11:51
    Na twee jaar kickoff zou ik wel eens wat anders vroeg in het seizoen willen skien dus ik denk aan de Zuid Alpen roadtrip.

Wie gaat dit jaar? Wie is geweest en kan er iets over zeggen?

Groetjes Wiebe
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 14 september 2014 路 17:30
    Beter ga je een "knallen als ze vallen " roadtrip maken, maar ik denk dat je, net zoals meerderen onder ons gewoon al lekker bezig bent met "powdertrip in eigen hoofd".
    Ik zou een "one lift wonder zuidkant trip" plannen, tijdens een retour d l'est na een genua laag. (OK, zijn niet allemaal 1lift winders maar toch leuk plan)
    isola naar Limone, Prali, Cogne, Valtourneche, Courmayeur , st Rémy , Bosco , Alpe Devero, madesimo, maloja arabba, forna di Sopra. Niet echt iets voor december maar wel leuke trip 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 september 2014 路 17:35
    @mhilberts Volgens mij bedoeld @Wiebe dit: http://wepowder.nl/events/2
    Ik ben er in ieder geval bij. En mocht de sneeuw niet komen, dan wijken we in overleg met Martijn en zijn collega's uit.
    May the powder be with you.
  • Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 14 september 2014 路 19:10
    Ja ik bedoel inderdaad de Wepowder zuidalpen trip. Wat bedoel je trouwens met uitwijken; qua alpen regio of qua datum? Vind dat trouwens wel fijn om te horen. Maakt me niet uit hoe ver het rijden is of als de datum wordt veranderd; als we maar wat poeder kunnen vinden
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 15 september 2014 路 01:43
    Ga zeker proberen daar bij te zijn.. Zal mijn eerste trip met Wepowder worden, dus ik ben benieuwd! Ik denk dat hij bedoeld dat we naar een ander gebied wijken waar wel poeder gevallen is.
    Arnie777
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 september 2014 路 08:51
    Ik denk dat hij bedoeld dat we naar een ander gebied wijken waar wel poeder gevallen is. Arnie777 op 15 sep. 2014 01:43

Precies..
  • Allart
    Beginner
    Allart op 18 september 2014 路 11:09
    Ik kan alleen maar zeggen dat het top geregeld was vorig jaar! 馃槂
    Ben er dit jaar helaas niet bij...
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 1 oktober 2014 路 20:58
    @Wiebe ik wil ook aansluiten dit keer.
    We komen elkaar nog tegen...........
    Even the silver surfer rocks on pow
  • Erwin2
    Tourist
    Erwin2 op 13 oktober 2014 路 00:33
    hoe definitief is het dat deze roadtrip doorgaat? Deze data komt mij veel beter uit dan de kickoff, dus zou mij graag in willen schrijven 馃槂
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 oktober 2014 路 07:30
    @Wiebe @Erwin2 @Arnie777 Hij staat weer online... Boeken kan vanaf vandaag: http://wepowder.nl/events/2

Niet direct in paniek raken als de bevestiging vanuit powderguides op zich laat wachten. Ze zijn onderweg en dan kan het ietsje langer duren.
  • Erwin2
    Tourist
    Erwin2 op 14 oktober 2014 路 23:05
    Zo ingeschreven! Nu nog maar gauw even nieuwe winterbanden bestellen 馃槂
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 16 oktober 2014 路 10:53
    Hoppa ingeschreven alhoewel ik wel een dag later kom ivm cursus bergredding馃槈 nu maar hopen dat de zuidalpen aan gaan!
    High Roller
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 16 oktober 2014 路 16:54
    Ook hier eens proberen.

Mijn broer en ik willlen ook meegaan. Kan niet wachten...
    thijzer op 5 okt. 2014 17:34

Mijn broer kan niet meegaan, maar ik wil zeker maar ik zie het niet zitten om alleen naar de Zuid-alpen te rijden (saai, duur).
    Ik zoek dus eigenlijk vervoer, ik weet nie of er Belgen meegaan maar welke route nemen de Nederlanders naar de Zuid-alpen, door Belgie?
    Ik zou eventueel ergens langs de route staan om opgepikt te worden.
    Iemand die dat zie zitten of een ander idee heeft, ben flexibel.
    Het is niet de bedoeling dat je moet omrijden, dus geen tijdverlies.

Anders zal ik deze moeten laten gaan en verlof was nu al geregeld. 馃槥
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 oktober 2014 路 17:11
    @thijzer, geen idee hoe mijn planning er uit ziet... maar als het past kun je mee rijden.
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 17 oktober 2014 路 20:53
    [mention="/profile/837"][mention=837]@thijzer[/mention][/mention], geen idee hoe mijn planning er uit ziet... maar als het past kun je mee rijden. meteomorris op 16 okt. 2014 17:11

Dat zou fijn zijn, dat is dan al 1 optie. Ik denk dat ik toch maar ga boeken, ik zal hopelijk wel met iemand meekunnen. 馃槂
  • ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 18 oktober 2014 路 00:06
    @Thijzer. Ik weet nu dat ik in ieder geval niet ga vliegen. Er rijdt zoals het er nu uitziet nog een fanaat met me mee. Vanuit omgeving den haag is ook door België te rijden. Ga nu er eerst even tussen uit en over twee weken weet ik of ik meer rondom deze trip verwacht te doen.
    Je hoort nog van me.
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 20 oktober 2014 路 18:07
    [mention="/profile/837"][mention=837]@Thijzer[/mention][/mention]. Ik weet nu dat ik in ieder geval niet ga vliegen. Er rijdt zoals het er nu uitziet nog een fanaat met me mee. Vanuit omgeving den haag is ook door België te rijden. Ga nu er eerst even tussen uit en over twee weken weet ik of ik meer rondom deze trip verwacht te doen.
    Je hoort nog van me. ronplanken op 18 okt. 2014 00:06

Ok, 2 opties dat zou moeten lukken. We zien later dan nog wel, tis nu aan de natuur om aan zijn werk te beginnen.
  • ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 15 november 2014 路 14:02
    @thijzer heb je al geboekt?
    Ik weet inmiddels meer.....
    Woensdag overdag rijden , we komen langs antwerpen, jou oppikken?, doorrijden, nacht ergens slapen en fris aan de start verschijnen.
    Zondag aan het het eind van de dag gelijk weer terug. Maandag weer aan de slag.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 november 2014 路 14:24
    Op dit moment sneeuwt het er weer.... Zin in..

• ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 15 november 2014 路 18:27
    Mmmmmmm
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 15 november 2014 路 19:20
    Ik heb er zo'n zin in, lekker tussen de lariksen door knallen!
    Powder makes me happy!
  • Karst
    Advanced
    Karst op 15 november 2014 路 22:17
    vorig jaar was wel erg leuk ja. twijfel twijfel....
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 16 november 2014 路 09:27
    Helaas kan ik niet mee gaan. Heb pubalgie (een ontsteking van de aanhechting van mijn lies spier) en dat gaat waarschijnlijk roet in mijn winterseizoen gooien 馃槥
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 16 november 2014 路 15:23
    [mention="/profile/837"][mention=837]@thijzer[/mention][/mention] heb je al geboekt?
    Ik weet inmiddels meer.....
    Woensdag overdag rijden , we komen langs antwerpen, jou oppikken?, doorrijden, nacht ergens slapen en fris aan de start verschijnen.
    Zondag aan het het eind van de dag gelijk weer terug. Maandag weer aan de slag. ronplanken op 15 nov. 2014 14:02

Ja, ik heb geboekt en het zou tof zijn mocht ik kunnen meereizen.
    Woensdag door en Zondag terug is ideaal voor mij.
    Ik ga je een pm sturen om af te spreken. bedankt.
  • philipc
    Advanced
    philipc op 16 november 2014 路 15:30
    Dat is klote @wiebe.. dit jaar dus geen trip samen?!
  • Wiebe
    Advanced
    Wiebe op 16 november 2014 路 16:07
    Ik weet het niet Philip, hoop van wel! Misschien in maart? Deze decembertrips gaan te vroeg komen 馃槥
  • Karst
    Advanced
    Karst op 17 november 2014 路 19:04
    @3zel animo?
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • pjnijssen
    Advanced
    pjnijssen op 17 november 2014 路 22:21
    Ik haak aan. Net geboekt, dus nog plek in de auto... Tijd om de winterbanden er onder te zetten.

@Karst: als we nog niet tegelijkertijd in Morgins hebben gezeten, dan hier maar eens?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro