Langzaam ontwaken uit de... uhh... zomerslaap

• ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 24 september 2014 路 02:52
    Teruggekomen van vakantie in Curaçao, kon het vizier alweer langzaam op de winter. Mijn vriendin is (nog) niet helemaal into de sneeuw, maar het leven op Curaçao, daar is toch ook niks mis mee 馃槂

Maar toch, als de zomervakantie dan weer voorbij is, begin ik al weer wat te dromen over maagdelijke heupdiepe poeder.. De mails van de bekende winkels en merken komen weer voorbij met speciale aanbiedingen in hun laag seizoen en ik begin stiekem alweer wat vaker op het wePowder forum te snuffelen, het kriebelt weer!

Na wat jaren echt als toerist op zoek naar poeder te zijn geweest, het dan vorig jaar eindelijk wat serieuzer aangepakt, wePowder season kickoff en lawine 1 stonden op het programma naast de jaarlijkse familie trip.

Naast ontzettend veel geleerd te hebben van de gidsen en de theorie, ook geleerd dat ik die dromen wil laten uitkomen, waar ik maagdelijke velden al kan afstrepen, staat dat heup diep nog met dikke vette letters op dat lijstje.

Ik hoor je denken.. Japan. Juist, iedere maand gaat er weer iets in het potje en over 2 jaar gaan we daar hopelijk een epische trip van maken. Voor nu heb ik voor mezelf de keuze gemaakt geen geplande trips meer, op de familie trip na dan, maar knallen als ze vallen. Vorig jaar heeft me laten zien dat ik het meeste uit de trips wil halen, en dus beter PA's kan pakken.

En zo ontwaak ik dus langzaam maar zeker uit mijn zomerslaap en begint de stoke weer groter te worden.. kaartje fff in the pocket en hopelijk kan ik nog een kaartje voor het pieperfest scoren.

Een filmpje van afgelopen winter ligt al lang bij mij op de schappen maar had ik hier nog niet gedeeld, dus bij deze..

Je zal de stem alan watts herkennen die ook in de trailers van Days of my youth zitten, maar die vond ik vorig seizoen al zo inspiratievol dat ik die er ook in verwerkt heb.

Zo, na dit relaas, is mijn pauze ook weer voorbij, en moet er weer gewerkt worden, de nachtdienst gaat door er moeten centen verdiend worden ...helaas is het naast een geweldige ook een dure hobby
    One Life, Live it
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 september 2014 路 04:24
    Wat een heerlijke beelden, fijne lijnen, schitterende stokken en optimaal plezier zie ik hier! Goed bezig!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Dirk77
    Beginner
    Dirk77 op 24 september 2014 路 08:58
    Leuke film Thijs...Laat maar komen die winter!
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 24 september 2014 路 23:25
    Leuke filmpje Thijs! Nu maar wachten op een goede PA 馃槂
    Powder makes me happy!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 25 september 2014 路 10:57
    we zijn wakker!!! Like
    May the powder be with you.
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 25 september 2014 路 20:09
    Even off topic maar hoor ik just serieus de monosapiens op de achtergrond?
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro