Verkocht! Dynastar Cham High Mountain 97 met Beast 16

• CPet
    Advanced
    CPet op 26 september 2014 路 16:01
    Ski is 1 weekend gebruikt.

Compleet met:
    Dynastar vellen
    Dynafit crampons

€ 600,-

Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 1 oktober 2014 路 20:03
    Geslepen en gewaxt! Doe er nog een skivakantie bij!
    Let the snow come!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 oktober 2014 路 11:10
    @CPet Als je ze tot eind december kunt / wil bewaren ga ik er serieus over nadenken. Moet ik eerst alleen wat andere gear de deur uit doen 馃槂

BTW, Had je de Mantra's al verkocht?

And 2nd: Hoe gaat het ondertussen met je?
  • CPet
    Advanced
    CPet op 3 oktober 2014 路 11:28
    @spookjuh hier gaat wel ok. Ben wel al weer mobiel gelukkig. Ski Mantra is al lang weg en voor de Dynastar komen ze dit weekend kijken. Je weet ik verkoop meestal nieuw of nagenoeg nieuw en dan moet je er snel bij zijn 馃槈 Is de DPS niks voor je. Is echt een te gekke set. Als ze zaterdag niet weg gaan (hangt van de passing schoen af) dan moet je er snel bij zijn. Heb nog andere PM gehad voor de ski doch weg is weg.....
    Let the snow come!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 oktober 2014 路 12:09
    @CPet Snap ik helemaal. Het was het proberen waard 馃槂 De DPS gaan boven mijn budget en ik vind ze te breed. Ik zoek een lat rond de 100mm waist.
  • Gregski13
    Beginner
    Gregski13 op 3 oktober 2014 路 17:05
    hahahaha @CPet dit was toch ook weer niks?
    No guts, no glory
  • CPet
    Advanced
    CPet op 3 oktober 2014 路 17:26
    @Gregski13 even verder lezen op het forum dan weet je de reden..... Ga voorlopig geen gekke dingen doen en misschien zelfs wel niet skiën voor dit seizoen.
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 6 oktober 2014 路 16:09
    € 575,- Laatste prijs. Graag wel iemand die AT schoen heeft of gaat kopen en die passen. Ben nu 2x bezig geweest met mensen die hier komen met Alpine schoen. Beast is een AT binding mensen ik neem aan dat de meeste dat toch wel weten dat dit zo is..... Sta versteld 馃槥
    Let the snow come!
  • Matthias
    Beginner
    Matthias op 6 oktober 2014 路 17:47
    @ cpet PM gestuurd. Alvast veel beterschap.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 oktober 2014 路 20:06
    € 575,- Laatste prijs. Graag wel iemand die AT schoen heeft of gaat kopen en die passen. Ben nu 2x bezig geweest met mensen die hier komen met Alpine schoen. Beast is een AT binding mensen ik neem aan dat de meeste dat toch wel weten dat dit zo is..... Sta versteld 馃槥 CPet op 6 okt. 2014 16:09
    LOL. Waren vast geen wepowderaars 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 7 oktober 2014 路 11:08
    € 575,- Laatste prijs. Graag wel iemand die AT schoen heeft of gaat kopen en die passen. Ben nu 2x bezig geweest met mensen die hier komen met Alpine schoen. Beast is een AT binding mensen ik neem aan dat de meeste dat toch wel weten dat dit zo is..... Sta versteld 馃槥 CPet op 6 okt. 2014 16:09
    LOL. Waren vast geen wepowderaars 馃槂 Spookjuh op 6 okt. 2014 20:06
    Je hebt er aparte mensen tussen lopen. De persoon van wie ik mijn AK JJ (1.95m lange ski) had een paar personen over de vloer gehad die zelf 1.60 waren. Misschien iets te uitdagend dan 馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro