skischoenrun rotterdam

• rollie
    Beginner
    rollie op 30 september 2014 路 13:39
    ik daag jullie uit,

24 oktober, rotterdam!

http://www.skischoenrun.nl/

(schoenen met een loopstand zijn laf???? 馃榾 )
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 1 oktober 2014 路 09:49
    Zo'n idee wat fucking briljant lijkt als je in de Après ski bar zit... Ik heb al moeite met de koopgoot zonder ski schoenen 馃槈
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 1 oktober 2014 路 13:22
    Ik heb nog wel ergens een aantal soft boots liggen in de kelder voor de liefhebber 馃槈
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 1 oktober 2014 路 19:37
    Zo'n idee wat fucking briljant lijkt als je in de Après ski bar zit... 馃槈 elisa.tmc op 1 okt. 2014 09:49

Precies dat.
    wooptiedoo
  • evan
    Advanced
    evan op 2 oktober 2014 路 12:45
    Zo'n idee wat fucking briljant lijkt als je in de Après ski bar zit... elisa.tmc op 1 okt. 2014 09:49Dat moet dan ná het eerste doosje Flügel zijn, als je je skischoenen niet meer voelt. 馃槈

Ik vind het wel wat voor @rutgerberge, de Usain Bolt van Ommoord.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 2 oktober 2014 路 15:10
    Elisa had al iets in de gezamenlijke agenda gezet wat een verassing was...
    Hoopte dat het iets met mijn verjaardag van 25 okt. te maken zou hebben maar begin nu toch te twijfelen.

@evan de atleet in jou draait zijn hand hier toch niet voor om?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 2 oktober 2014 路 15:27
    @rutgerberge @evan @elisa.tmc
    we maken wel een team. elisa leidt ze af, evan houdt ze tegen en dan knallen rutger en ik m al mensen tackelend naar de finish. kom maar door met die trip voor 4 personen! 馃榾
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • evan
    Advanced
    evan op 2 oktober 2014 路 16:51
    [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention] de atleet in jou draait zijn hand hier toch niet voor om? rutgerberge op 2 okt. 2014 15:10@rutgerberge, ik was al bijna vergeten dat we atleten zijn. Dan verwacht ik @@MichieldRuijter, @Caspar en @XanderMenger ook aan de start.
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 3 oktober 2014 路 18:23
    Elisa had al iets in de gezamenlijke agenda gezet wat een verassing was...
    Hoopte dat het iets met mijn verjaardag van 25 okt. te maken zou hebben maar begin nu toch te twijfelen.
    [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention] de atleet in jou draait zijn hand hier toch niet voor om? rutgerberge op 2 okt. 2014 15:10

Whahahaha omg dat zou erg zijn. En @rollie, goed idee!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro