Gezocht: BCA Link

• ieism
    Tourist
    ieism op 30 november 2016 路 14:04

Mag een enkele, maar een set mag ook. Liefst een beetje Wepowder prijs please.
    splitfest.nl
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 30 november 2016 路 20:42
    @ieism keep me/us posted 馃槈 ps. ik google er ook al een tijdje naar een "koopje"
    xs2arjan
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 november 2016 路 22:36
    @ieism Ze zijn hun geld meer dan waard. Nu al 2 seizoenen heel veel plezier van.
    May the powder be with you.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 1 december 2016 路 07:54
    @ieism Ik ben ook ge茂nteresseerd. Deze lijken me beter, en handiger in gebruik, dan de Lidl-dingetjes die ik nu heb. Hoewel die ook best aardig blijken te functioneren op de berg.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 1 december 2016 路 09:21
    @xs2arjan @Aryen

Ik zal BCA eens mailen of ze niet een prodeal ofzo kunnen regelen, in Europa heeft niemand ze in stock. Allebei een enkele of een set als dat zou lukken?
    splitfest.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 december 2016 路 09:44
    @ieism, ik ken de jongens bij BCA hoofdkantoor. Zal ik ze eens mailen wat er mogelijk is? Voor Europa heb je de BCA Link Europe edition nodig.

Grootste probleem zullen de verzendkosten + invoerheffingen in combinatie met de sterke dollar zijn.
    May the powder be with you.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 1 december 2016 路 09:48
    @meteomorris Yes pretty please! Misschien kunnen ze ze meesturen naar een bevriende shop die toch BCA spul inkoopt?
    splitfest.nl
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 1 december 2016 路 10:04
    Laat ze beetje handig factureren, bv als telefoons, vrij van invoerrechten. BTW kom je niet onder uit.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 1 december 2016 路 10:05
    Juist niet factureren, maar opsturen als ''Gift''
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • emistos
    Advanced
    emistos op 1 december 2016 路 10:42
    Los van dat zo'n ding voor meer veiligheid zorgt voel je je natuurlijk ook meteen pro....

"beep" Dropping in ten "beep" 馃槈
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 1 december 2016 路 10:50
    precies dan kun je dit soort dingen doen
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 1 december 2016 路 10:54
    Juist niet factureren, maar opsturen als ''Gift'' martijnuiterwijk op 1 dec 2016 10:05zo gek krijg je ze vermoedelijk niet, gezien de bedragen en evt transportverzekering 馃槂
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 1 december 2016 路 10:58
    Het zou mooi zijn als er via BCA Europe iets te regelen valt. @meteomorris : is de Europese variant net zo goed qua zendkracht als de Amerikaanse?

@ieism Ik wil waarschijnlijk wel een setje.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 1 december 2016 路 10:59
    @martijnuiterwijk en voorkom je misschien wel dit soort dingen 馃榾

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 1 december 2016 路 11:07
    Precies !
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 1 december 2016 路 11:15
    Mm, ook wel ge茂nteresseerd
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 1 december 2016 路 11:24
    Ook hier interesse
    knowledge is powder
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 1 december 2016 路 11:28
    ook hier interesse voor een gezamelijke inkoop.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 1 december 2016 路 13:11
    @BobvanIterson ff volgen die draadje 馃槈 !!1
    xs2arjan
  • seppe
    Advanced
    seppe op 1 december 2016 路 13:25
    Ik heb ook interesse!
  • waingro
    Advanced
    waingro op 1 december 2016 路 13:36
    Hier ook wel interesse. Mits de prijs een beetje ok.
    Zit namelijk ook te kijken na zoiets: http://www.dx.com/p/baofeng-bf-888s-5w-400-470mhz-16-ch-walkie-talkie-... i.c.m. de http://www.dx.com/p/kmc-25-handheld-radio-walkie-talkie-speaker-microp... (Deze moeten dan wel nog correct worden ingesteld op toegestaande frequenties en het maximale zendvermogen voor de EU)

Of de motorola tlkr T80 extreme
    http://www.motorolasolutions.com/content/dam/msi/docs/business/product...

Maar de BCA link spreekt mij vooral aan omdat je channels kunt switchen vanuit de speaker.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 1 december 2016 路 14:00
    Die baofeng dingen ook wel eens bekeken (gooi je net even makkelijker een extra setje van in je tas denk ik) maar heb ook wel wat vraagtekens bij de waterdichtheid van die dingen.

Ik zoek iets voor touren, om info te delen bij passages die je niet in 1 keer rijdt, maar ook om beter te kunnen communiceren bij het maken van shots.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 1 december 2016 路 14:37
    Het verschil tussen de US en EU modellen is alleen het zendvermogen, of nog meer?

Thnx
    xs2arjan
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 1 december 2016 路 14:51
    Het verschil tussen de US en EU modellen is alleen het zendvermogen, of nog meer?

Thnx xs2arjan. op 1 dec 2016 14:37

Nope. Frequenties zijn ook net anders als ik het goed begrijp. EU PMR446 standaard versus FRS/GMRS in de US
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 1 december 2016 路 15:01
    Correct, zou geen pmr446 meenemen op Alaska tripje. Van Wikipedia:

If you are close enough to a PAVE PAWS military radar, your PMR446 transmission also may interfere with it, since it uses the same frequency band. In your proposed travel, the nearest such installation is at the Clear Air Force Station in Denali, Alaska. You do not want to mess with the US Department of Defense's ability to detect intercontinental ballistic missiles.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 1 december 2016 路 15:47
    @Willem2k en @evr66 Thnx..... een EU setje meenemen naar een BC trip is dus NOT DONE!!! Nice to know 馃槈
    xs2arjan
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 1 december 2016 路 15:56
    Wikipedia info, dus geen idee hoe betrouwbaar. Of je met 5 Watt echt invloed hebt op die installaties weet ik niet. Zou er wel mee oppassen, veel landen zijn op een aantal vlakken beduidend minder tolerant dan we gewend zijn.

Wel het bekijken waard is of de frequenties softwarematig instelbaar zijn. Zou het nog steeds niet legaal maken, maar wel de achterliggende problematiek kunnen oplossen?

Ander draadje staat een puking, die vrij programmeerbaar lijkt, geen idee of dit bij de bca ook kan.

Maar goed, we dwalen af van de gezochte bca 馃槂
  • Mars
    Tourist
    Mars op 2 december 2016 路 00:12
    In Engeland zijn ze te krijgen:
    https://www.freezeproshop.com/bca-bc-link-radio/path[offset]:0/path[se...

Ik houd het nog bij mijn Kenwood TKs. Samen met een namaak Amerikaans politiesetje uit China heb ik ongeveer hetzelfde. En ze is ook uit te breiden met een oortje. Die spullen zijn ook voor andere bekende merken te koop.

Van de meeste porto's is de software beschikbaar voor frequenties in te stellen en zendvermogen terug te regelen. Die zal het voor de BCA's ook wel geven. Wees wel voorzichtig dat je niet de hulpdiensten op hun frequenties gaat storen.

In Amerika mag je net als in Europa 0,5 watt vrij gebruiken. In Canada sinds dit jaar 2 watt. Met een 5 Watt PMR446 ga je ze niet blij maken.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 2 december 2016 路 00:34
    Overigens zijn ze wel gewoon bij Sport Conrad verkrijgbaar voor 鈧159.95 en 2-3 weken verzendtijd.

http://www.sport-conrad.com/snowboard/lawine-sicherheit/vs-geraete/bc-...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 december 2016 路 11:37
    Okee jongens en meisje, dan moeten we even concrete aantallen roepen voor een offerte. We gaan er dus even vanuit dat je onder de prijs van sport-conrad uitkomt als je als groep gaat bestellen, maar ik heb dus nog geen prijs.

Dus hoeveel willen jullie er, reageer even en stuur me even een pm met je email mocht ik die nog niet hebben.
    @xs2arjan
    @Aryen
    @markindealpen
    @3zel
    @Vinnie
    @Willem2k
    @seppe
    @wiangro
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro