pa Japan

• mark75
    Beginner
    mark75 op 11 september 2017 · 15:33
    welke site of bron moeten we in de gaten houden voor de pa's in Japan. Willen graag op laatste moment beslissen om of naar Honsu of richting Hoikaido te gaan. Tickets Tokio zijn wel geboekt.
    Onequiver
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 september 2017 · 16:44
    Check even dit artikel: http://wepowder.nl/forum/topic/220480
    May the powder be with you.
  • BASC
    Advanced
    BASC op 12 september 2017 · 12:57
    welke site of bron moeten we in de gaten houden voor de pa's in Japan. Willen graag op laatste moment beslissen om of naar Honsu of richting Hoikaido te gaan. Tickets Tokio zijn wel geboekt. mark75 op 11 sep 2017 15:33

Wanneer ga je?
    First Tours
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 12 september 2017 · 14:33
    2 februari heen 12 februari retour. nu alleen nog tickets Tokio geboekt. we willen zo laat mogelijk beslissen. Honsu staat op de lijst en vanaf sapporo een roadtrip.
    Onequiver
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 13 september 2017 · 08:44
    2 februari heen 12 februari retour. nu alleen nog tickets Tokio geboekt. we willen zo laat mogelijk beslissen. Honsu staat op de lijst en vanaf sapporo een roadtrip. mark75 op 12 sep 2017 14:33

Prima keuze! Toen wij vorig jaar op het droge Hokkaido landden, ging het op Honshu los.
  • BASC
    Advanced
    BASC op 18 september 2017 · 02:51
    2 februari heen 12 februari retour. nu alleen nog tickets Tokio geboekt. we willen zo laat mogelijk beslissen. Honsu staat op de lijst en vanaf sapporo een roadtrip. mark75 op 12 sep 2017 14:33

Prima keuze! Toen wij vorig jaar op het droge Hokkaido landden, ging het op Honshu los. Snowzone op 13 sep 2017 08:44

Dat heb ik al 2 jaar het tegenovergestelde. Was eerst in Niseko, ging Myoko helemaal los, toen in Myoko, ging Niseko helemaal los! Vorig jaar bc trip gedaan rond Asahikawa. Asahidake, Kurodake en Furanodake zijn echte aanraders! Heerlijke sneeuw, rokende vulkanen en geweldige onsens!
    Mocht je trouwens in Sapporo zijn, en er is veel sneeuw. Ga dan zeker langs bij Sapporo Teine. Heerlijk gebied met een fantastisch uitzicht over Sapporo en het water. Maar ook goede steile afdalingen ! (iets wat je in Japan toch niet heel veel ziet)

In Honshu vond ik Myoko heel nice! Veel terrein en veel mogelijkheden. Daar heel dicht bij vind je 1 van de leukste gebieden in Honshu!
    Tja, ik kan nog wel even doorgaan maar laat het hier wel even bij. Mocht je meer info willen hoor ik het wel!

Veel plezier in ieder geval!
    First Tours
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 18 september 2017 · 08:21
    @Snowzone, @BASC , het maakt de keuzes niet makkelijker. Wat een mogelijkheden. heb al contact gehad met een wepowderaar telefonisch en ook toen na 45minuten weer meer mogelijkheden gehoord. We moesten ons maar eens goed gaan verdiepen in een goede route met de mogelijkheid om makkelijk uit te wijken. hoikaido en honsu staan toch beide op het lijstje maar als er in hoikaido ook steil terrein is te vinden moet ik daar weer over nadenken. open ticket met vanilla sky lijkt hier ook een mogelijkheid. ... keuzes keuzes .....
    Onequiver
  • BASC
    Advanced
    BASC op 18 september 2017 · 11:34
    Als je 10 dagen, en rekening houdt dat je neem ik aan ook minimaal 3 dagen in Tokyo wilt zijn. Raadt ik je misschien aan om de eerste keer alleen Honshu te doen? Om namelijk van Tokyo naar je hotel/accomodatie in Hokkaido te komen ben je ook wel wat tijd kwijt mee..

Het hangt ook een beetje af van wat je wilt. Wil je leuk, lift-accessed poeder rijden, blijf dan de eerste keer lekker in Honshu. Is rustiger en dat bespaart je redelijk wat reistijd. Wil je echt gaan bc toeren, ga dan zeker naar Hokkaido.
    First Tours

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro