Wie gaat mee naar New Runs 21-23 nov?

• Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 3 November 2014 · 20:19
    Mijn vriendin en ik hebben geboekt voor het evenement New Runs, van 21 t/m 23 november op de gletsjer bij Kaprun: 3 dagen poederski's en -boards testen, lawine safety materiaal, clinics voor techniek en lawinekunde, oefenen in de sneeuw en natuurlijk gewoon lekker inskiën voor het seizoen.

Hier waar het om gaat: http://www.newruns.nl/ispowder-testride/

Wij hebben dus al geboekt (gaan zelfs een dag eerder), maar zouden het leuk vinden om daar nog andere WePowderaars tegen te komen.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • KarlijnvdB
    Tourist
    KarlijnvdB op 3 November 2014 · 20:42
    Ik ga! 😀
  • sebastiaanvk
    Beginner
    sebastiaanvk op 3 November 2014 · 22:43
    @RemcoE en ik zitten er over te denken om te gaan, zouden we e.v.t. kunnen carpoolen?
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 4 November 2014 · 10:13
    @sebastiaanvk Ik heb je een PM gestuurd.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 4 November 2014 · 16:04
    Zit dat weekend plus wat dagen voor en er na ook op de Kitz al is het niet voor dat event.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 13 November 2014 · 16:14
    [mention="/profile/25543"]@Cheizz[/mention] [mention="/profile/25556"]@KarlijnvdB[/mention] [mention="/profile/6692"]@sebastiaanvk[/mention] [mention="/profile/25854"]@RemcoE[/mention] mocht iemand interesse hebben om op de 24ste en of 25ste nog een paar extra lijntjes te trekken laat vooral weten! Voor een carpooler heb ik ook nog wel een plekje.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 13 November 2014 · 16:15
    Voor mij en @KarlijnvdB zal dat helaas niet gaan. Maar leuk aanbod.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro