Terug naar de poeder! Wat voor ski?!

• rollie
    Beginner
    rollie op 17 März 2015 · 21:44
    Gaaf om te horen. Het filmpje op je blog ziet er ook super uit, dat gaat lekker de piste af, hoor! Succes met oefenen! Respect!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 17 März 2015 · 22:55
    Ha Ronnie, heb dit draadje helemaal gemist. Welkom terug! 😃
  • Dio
    Advanced
    Dio op 17 März 2015 · 23:28
    Hi Ronnie, net je blog gelezen en mijn complimenten voor je mentaliteit. TOP!

Misschien heb je er al veel eerder naar zitten googelen, in Amerika zijn er heel veel sportieve/actieve mensen met een door-de-knie onderbeenamputatie en is er inmiddels een aantal bedrijven dat zich daar op richt. Hier onder de linkjes. Die bartlett oplossing van Fabtech: te gek!
    Geen idee wat het kost, wellicht is er een oplossing voor te vinden.

Keep us posted!

http://www.biodaptinc.com/index.htm

http://www.fabtechsystems.com/Bartlett-Tendon-Universal-Knee-Product-D...

http://xt-9.com/index.html
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • GMR
    Tourist
    GMR op 19 März 2015 · 16:15
    Thnx allen!

Ik ken ze Dio! (tijdens mijn revalidatie had ik meer dan genoeg tijd over, dus veel aan het rondzoeken geweest)

Als het meezit kan ik deze zomer de bartlett tendon knie testen, ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat werken!

Het is allemaal wel prijzig (want niet vergoed door verzekeraar), dus ik moet even zien of ik het het geld waard vind. Nu knal ik op 1 been ook al flink naar beneden 😉
    blog op www.burgwal.net
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 März 2015 · 17:07
    Super gaaf om te horen dat je je hierdoor niet uit de poeder laat slaan! Respect inderdaad.

Wellicht heb je bijgevoegd filmpje al eens eerder voorbij zien komen (ter inspiratie):
    White room,Pillow lines,I rule
  • GMR
    Tourist
    GMR op 21 April 2015 · 23:55
    Super gaaf hoe hard die gasten naar beneden knallen!
    Heb nog wel een lange weg te gaan, maar het begin is er gelukkig!

Met Pasen zat ik nog even een paar dagen in oostenrijk, en heb een kort dagje poeder mee kunnen pakken!
    Helaas al wel erg vermoeid, dus het is bij een paar korte stukjes gebleven.

Wel net genoeg om er even een filmpje van te bakken:

Balans en kracht moet nog flink aan gewerkt worden, maar ben wel blij de eerste meters gemaakt te hebben!

Op naar volgend seizoen!
    blog op www.burgwal.net
  • MDA
    Advanced
    MDA op 22 April 2015 · 11:25
    Mooie beelden! En je blijft een held met deze instelling en doorzettingvermogen.
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 22 April 2015 · 12:20
    Ziet er fantastisch uit man, te gek! Vooral zo door blijven gaan inderdaad!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • CorD
    Beginner
    CorD op 2 Mai 2015 · 18:53
    Op de film kom al als een echte poederaar naar beneden. Natuurlijk val je wel een paar keer, maar wij met onze twee benen vallen ook nogal eens, toch?
    Respect voor je doorzettingsvermogen.
    Ga ook eens een keer informeren in de Alpen landen, die hebben misschien wel meer ervaring met skiën op 1 been dan wij in de lage landen.
    Think with powder

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro