Dalbello Panterra 120 Hike&Ride 2014

• -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 4 Februar 2015 · 09:53
    Ik verkoop mijn Dalbello Panterra's, die ik vorig jaar einde seizoen heb gekocht. Ik heb er nu een paar keer op geskied, maar ze vallen toch te groot. Helaas, want het is wel een hele fijne schoen.

Ze hebben aan de buitenkant gebruikssporen. Ik heb er 2 hikes op gedaan en ze zijn daardoor wat bekrast, maar verder is de schoen eigenlijk zo goed als nieuw.

Maat 28.5
    prijs: 280,-

• pkloen
    Tourist
    pkloen op 8 Februar 2015 · 20:58
    Is dit het 2014 of 2015 model?
    ID liner? Of een standaard liner?
    Mijn voeten meten 28.2 mm en 28.5 mm resp. dus een 28.8 zou moeten kunnen. Dit is zonder sokken gemeten.
    Vallen deze groter? Maw hoe groot zou uw voeten? Ik heb gemeten door staand met een stift de omtrek van de voeten op karton te tekenen en langste afstand te meten.
    Over 2 wkn zit ik in Zwitserland. Mogelijk transport schoenen van Gerlos/Zwitserland?
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 8 Februar 2015 · 23:22
    Zoals u op de foto ziet is dit een Standaard Liner. Misschien kunt u eens naar de winkel gaan om de betreffende schoen te passen.

Met vriendelijke groet,
    Atomic
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 9 Februar 2015 · 09:01
    @pkloen. Het is inderdaad een standaard liner. Ik heb bijna altijd maat 28.5 en bij deze schoenen ook. Ze vallen dus gemiddeld in mijn ogen. Ik heb aleen een hele smalle en lage voet, dus het volume van de schoen is voor mij te groot.
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 9 Juli 2015 · 13:21
    nog steeds te koop
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 8 Februar 2016 · 21:03
    eeeen ja nog steeds te koop!
  • rollie
    Beginner
    rollie op 8 Februar 2016 · 23:52
    @jurjen, grappig dat je dan juist een 28.5 hebt en niet een 28.0. Gezien tegenwoordig alleen het zooltje verschilt (binnen- en buitenschoen) zijn hetzelfde, zou ik juist voor een 28.0 gaan als ik jou was... (lage voet). 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 9 Februar 2016 · 14:10
    @Rollie, ja ik heb ze een beetje te impulsief gekocht. Ik heb nu K2 Pinnacles die als gegoten zitten.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 9 Februar 2016 · 17:39
    haha, been there, done that. ik ken het 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Marcel356
    Marcel356 op 6 März 2016 · 15:45
    Kan ik ze komen passen? Ik heb 28,8 wie weet zitten ze mij goed
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 6 März 2016 · 23:04
    Jaja het is gelukt ze zijn verkocht. Sorry @Marcel356 ik heb ze niet meer.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro