Het grote wePowder Lines vragen & feedback topic

• doov
    Advanced
    doov op 12 Januar 2010 · 21:46
    Kennelijk werkt Lines niet op een Linux machine.
    Zowel (R)ogier als mij is het niet gelukt om de applicatie op een linuxmachine te krijgen.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • rogierkoop
    Advanced
    rogierkoop op 12 Januar 2010 · 22:18
    ik heb het draaien op Ubuntu netbook remix, laatste versie. moest iets simpels command-line doen om adobe air te installeren, maar verder werkt het prima ( wel een resource hog!)
  • doov
    Advanced
    doov op 12 Januar 2010 · 22:23

ik heb het draaien op Ubuntu netbook remix, laatste versie. moest iets simpels command-line doen om adobe air te installeren, maar verder werkt het prima ( wel een resource hog!)

En ik heb accomodatie-insufficientie!  ;D
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • ollie
    Expert
    ollie op 12 Januar 2010 · 22:41

En ik heb accomodatie-insufficientie!  ;D

Grotere kamer boeken de volgende keer? En niet direct al je wepowder vrienden via de branddeur naar binnen laten sneaken in dat viersterren hotel? 😃
    ...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
  • sjonnie
    Advanced
    sjonnie op 19 Januar 2010 · 22:19
    lines hangt na het inloggen bij sinds vanavond, " bezig met laden" . Windows 7
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 19 Januar 2010 · 22:22
    Bij mij ook (Vista)
    Go to heaven, ski like hell!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 Januar 2010 · 22:40
    Bij mij ook.. MAC OS
    May the powder be with you.
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 19 Januar 2010 · 23:08
    Hier ook XP x64
    Opschieten! ik ga over een paar daagjes  :-*
    sneeuw, pffff
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 19 Januar 2010 · 23:57
    We gaan er ff naar kijken...
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 20 Januar 2010 · 10:08
    En we zijn d'r weer..
    You ski? wePowder!
  • robbert
    Advanced
    robbert op 22 Januar 2010 · 15:26
    is het mogelijk om meer verschillende punten aan te geven dan alleen parkeerplaats, helidrop en lift/gondel? Handig is ook om een berghut aan te geven.

Wat volgens mij niet helemaal goed gaat is als je een tussen afdaling hebt. Je startpunt van de afdaling is dan het punt van de eerste afdaling en wordt de tweede afdaling helemaal niet meer meegenomen in het aantal hoogtemeters
  • robbert
    Advanced
    robbert op 22 Januar 2010 · 15:28
    owja en misschien een tab voor welke kaart en boek de route in staat
  • robbert
    Advanced
    robbert op 22 Januar 2010 · 15:52
    nog iets het freeride paspoort in de lines en op de site komen niet overeen. Want als je je freeride paspoort gaat invullen zijn alle balken in 5 gelijke delen verdeeld en in de lines maar in 4.
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 31 Januar 2010 · 13:03
    Is het mogelijk om een route aan te passen als je deze zelf niet aangemaakt hebt?
    Ik zou mogelijk tekst en fotos willen toevoegen.
    Gr,
    sneeuw, pffff
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 4 Februar 2010 · 21:24
    En? ;D
    Heb aan mijn flickrs de tag gegeven maar zie hem niet terugkomen..
    sneeuw, pffff
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 17 Februar 2010 · 12:49
    Is er nog support voor de lines?

Anyway, het lijkt me goed om een comment functie toe te voegen (zoals Dennnis ook al schrijft) voor aanvullingen en aanpassingen. Zo staan er bijv. routes op de lines die door natuurgebieden lopen, zou toch goed zijn als je dat ergens kunt aanvullen.
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 18 Februar 2010 · 00:40
    Kan dat niet aangevuld worden in de beschrijving dan? Of kan je de routes die anderen geplaatst hebben niet aanvullen? Dat ga ik even proberen...

Ik heb net om het ook uit te proberen een route in de lines gezet, en wil daar graag een foto aanhangen, maar weet bij God niet meer wat voor een flickr account ik heb. Weet noch naam noch password, dus maar en nieuw flickr account aangemaakt, en daar de foto opgezet, keurig tag erbij gedaan... maar de foto verschijnt niet in de lines. Komt dat omdat ik een nieuw flickr account heb? Of doe ik iets anders verkeerd?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 18 Februar 2010 · 09:54

Uiteraard.

Anyway, het lijkt me goed om een comment functie toe te voegen (zoals Dennnis ook al schrijft) voor aanvullingen en aanpassingen. Zo staan er bijv. routes op de lines die door natuurgebieden lopen, zou toch goed zijn als je dat ergens kunt aanvullen.

Gaan we naar kijken.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 18 Februar 2010 · 09:57

Ik heb net om het ook uit te proberen een route in de lines gezet, en wil daar graag een foto aanhangen, maar weet bij God niet meer wat voor een flickr account ik heb. Weet noch naam noch password, dus maar en nieuw flickr account aangemaakt, en daar de foto opgezet, keurig tag erbij gedaan... maar de foto verschijnt niet in de lines. Komt dat omdat ik een nieuw flickr account heb? Of doe ik iets anders verkeerd?

Ik denk dat het komt omdat je een nieuwe account hebt. Machine-tags werken nl. volgens mij pas als je account is goedgekeurd. En dat gebeurt een paar dagen nadat je een bepaald aantal foto's hebt geupload. (uit m'n hoofd)
    You ski? wePowder!
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 18 Februar 2010 · 11:41

[quote author=ghovens link=topic=797.msg17396#msg17396 date=1266407393]

Uiteraard.

Gaan we naar kijken.
    [/quote]

Top!  😃
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 18 Februar 2010 · 14:59
    Ik zat net ff lekker te klooien in Lines en volgens mij gebruiken we het status-venster als shout/chat-venster. Daar lijkt me het niet voor bedoeld, maar het kan dus wel. Of is het een ideetje om een chat-functie toe te voegen aan Lines?
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 18 Februar 2010 · 15:35
    @Chilo: we gaan binnenkort ook een aantal automatische status-updates in de Lines zetten en dan komt er ook een makkelijke manier om te switchen tussen updates van vrienden/iedereen/mensen in de buurt. Verder moet je het denk ik een beetje zien als twitter (oftewel: je kunt het gebruiken voor wat je wilt 😃)
    You ski? wePowder!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 21 Februar 2010 · 12:54

Ik zat net ff lekker te klooien in Lines en volgens mij gebruiken we het status-venster als shout/chat-venster. Daar lijkt me het niet voor bedoeld, maar het kan dus wel. Of is het een ideetje om een chat-functie toe te voegen aan Lines?

x2

Ik heb alleen gemerkt dat je de widget/status venster niet kan gebruiken in de "full screenmodus". Wellicht is het van elkaar loskoppelen een idee, zodat je ze naast elkaar kan gebruiken?
    Go to heaven, ski like hell!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 Februar 2010 · 16:16
    Hmm.. Net twee routes in de lines gezet, is nadat ik de tweede heb opgeslagen, de eerste opeens verdwenen? Ik zag ook dat de wepowder tags die het programma opgaf voor de routes hetzelfde waren. ERgens is er dus iets misgegeaan.

Ja, nou, ik doe die andere route wel weer een andere keer!

Mijn fotos verschijnen overigens nog steeds niet in de lines....
    (flickr account is marijejr)
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 22 Februar 2010 · 13:32
    Helaas, nog steeds. Weer probeerde ik een route erin te zetten en weer verdween die. Lines blijft ook stug volhouden dat de nieuwe route route nr 146 is maar die bestaat al. Er gaat dus duidelijk iets fout?
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 23 Februar 2010 · 17:53
    1. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om een route toe te voegen. Zonder de namen van de toppen (bergen) kan ik moeilijk laten zien hoe de lijn precies loopt.
    2. Ook het lezen van de routes vind ik erg lastig. Veel routes hebben een te korte beschrijving: bijv: Ga niet te ver naar links want dan kun je een grote cliff tegen komen: volg je weg naar de bomen! Ik heb niet zoveel aan deze info. Ik ken de route, kan hem zelf ook niet goed uitleggen, maar als je hem niet goed kan uitleggen, zet hem dan ook niet op lines....??!
    Zo ook de route: Verbier:: Stairway to Heaven. Ken de route op mijn duimpje, maar zou hem nooit kunnen vinden met de uitleg op Lines (en de hoogtekaart).
    Misschien dus ook als oplossing een discussie forum bij de route te creëren. Maar ik zag dat daar al aan gewerkt wordt.

Verder een top app! Met veel mogelijkheden!!!
    Live to the extreme
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 Februar 2010 · 18:01
    We zijn aan het kijken naar een systeem waarmee de route-kwaliteit kan worden aangeduid. Dat gaat echter niet over 1 nacht ijs..
    You ski? wePowder!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 24 Februar 2010 · 20:25
    [quote author=Dutchess
    Mijn fotos verschijnen overigens nog steeds niet in de lines....
    (flickr account is marijejr)
    [/quote]

Update hier ook niet.
    Een account van maanden geleden en geen pics.
    Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik de route niet aangemaakt heb maar enkel foto's heb getaged?
    sneeuw, pffff
  • stephanverhey
    Elite
    stephanverhey op 26 Februar 2010 · 10:21
    Wie kan me helpen? Lines werkte de eerste paar keer prima, maar sinds een paar weken krijg ik als ik de app opstart niks te zien. Het verschijnt wel in mijn taakbalk, maar er komt geen venster in tevoorschijn. Ik heb het volgende al geprobeerd.

- Flash en AIR opnieuw geinstalleerd
    - Andere AIR applicaties geprobeerd (werken)
    - Vensters opnieuw laten ordenen
    - Rechtermuisknop op de app in de taakbalk en dan maximaliseren

Iemand een idee?
  • Ors
    Advanced
    Ors op 2 März 2010 · 20:58
    Vandaag vergde Wepowder Lines nogal wat van m'n notebook. Hoewel dualcore en 4gb RAM legde lines beslag op 50% CPU en 0.5GB werkgeheugen... vond het nogal veel, vooral omdat het i.c.m. 'gewoon werken' het erg l-a-n-g-z-a-a-m aan toe ging

Anderen hier ook last van?
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro