First Aid Kit

• Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 15 April 2010 · 08:08
    Hallo,

Voor diegene die nog geen First Aid kit hebben.

iBood heeft alleen vandaag de volgende aanbieding: http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/17742/58-Delige_Care_Plus_Eme... voor 19,95 (+5,95 verz.)

Doe er je voordeel mee.

Gr,

Pascal
    Go to heaven, ski like hell!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 15 April 2010 · 09:29
    Hehe

Door tropenartsen samengesteld

😉

Desalniettemin een mooie aanbieding voor diegenen die geen ehbo spullen bij zich hebben.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Steef
    Advanced
    Steef op 15 April 2010 · 09:55
    Thanks! Gelijk maar een zo'n duopack besteld. 2(!) setjes voor 25 euro is geen geld.
    Had al een setje voor in mn rugzak maar een extra set is altijd handig voor in de auto of op de boot. En ik kan er nog eens 1 cadeau doen aan iemand 😉

[size=7pt]*damn wat word je hebberig van iBOOD zeg....!*[/size]
    Every turn is a sign of weakness
  • Marco
    Advanced
    Marco op 15 April 2010 · 10:26
    Vanaf komende winter rijd ik dus ook met een ehbo setje rond... Thanks voor de tip!
  • BertJan
    Tourist
    BertJan op 15 April 2010 · 11:16
    vooral dat steriele kompas is zeer handig

vraag me alleen af of je hem na ieder gebruik moet ontsmetten met Sterilon oid  ;D

tip, kopen en de set strippen/aanvullen en voor zover je dat nog niet hebt gedaan, volg een EHBO (of nog beter EHBBO) cursus

• drpeppert
    Beginner
    drpeppert op 16 April 2010 · 11:17
    Gisteren ook maar gelijk besteld, ik heb nog zo kleindingetje waar alles inzit behalve wat nodig is. Nu maar wachten en samenvoegen met de spullen zoals die in http://www.wepowder.nl/nieuws/gear-thursday-de-ehbbo-kit... staan.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro