Na vijf jaar en 1716 reacties is het oorspronkelijk 'share the stoke' topic op slot gegaan (http://wepowder.nl/forum/topic/21701). In dit topic kunnen we met z'n allen weer los om de stoke te sharen. Op naar de volgende vijf jaar!
One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Heb het al een keer voor m'n ogen gezien met een helo en een stoeltjeslift, maar sinds dit filmpje weet ik hoe monsieur le chef mécanicien het sjeft met touwtechniek:
( @MennoBoermans
Zijn er eigenlijk nog meer variaties op zo'n redding (met deze touwtechniek of een heli en een lange lijn), of heb ik ze nu wel gezien? )
Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Nimbus mag natuurlijk niet ontbreken! kwam vd week op Facebook voorbij
Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
Zijn er eigenlijk nog meer variaties op zo'n redding (met deze touwtechniek of een heli en een lange lijn), of heb ik ze nu wel gezien? ) EmileHendrix op 16 sep 2015 23:00
In Zwitserland is het meer gebruikelijk om met heli te evacueren (gaat lekker snel) en als backup hebben we idd een 'kabelfiets' zoals in jouw filmpje uit Frankrijk.
En als het te lang duurt, is dit altijd ook nog een optie:
Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"