Skitas met wielen

• powderforce
    Beginner
    powderforce op 6 Oktober 2015 · 11:36
    Poederliefhebbers,

Na eigenlijk altijd mijn poedertrips met de auto gedaan te hebben staan er deze winter eindelijk een paar trips op de planning die een vliegtuig nodig hebben.

Om het reizen wat comfortabeler te maken ben ik zoek naar een skitas op wielen. Er moeten 2 poederbakken(179&180) in passen met stokken, meer mag altijd natuurlijk.

Heeft er iemand goede ervaringen met bepaalde tassen of juist niet, of wellicht heeft iemand er nog een thuis liggen?

Alvast bedankt!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 6 Oktober 2015 · 11:52
    Misschien heeft @sanno nog wat liggen, die importeerde mooie en betaalbare tassen.
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 6 Oktober 2015 · 13:42
    Heb zelf niets over, maar heb enorm goede ervaringen met mijn Dakine boardbag. Type is Low Roller 16w. Is stevig, heeft aparte vakken voor boots en de wieltjes zijn lekker grof en robuust.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 6 Oktober 2015 · 14:03
    Volgens mij heeft Powderhouse er nog een paar liggen. Er was een plan om het wat groter aan te gaan pakken, maar in plaats daarvan is het totaal stil gevallen door onmogelijke export regelingen.

Dus als je vrijdag of zaterdag in Scheveningen bent loop even langs en vraag aan Arthur of hij ze nog heeft.
    Toerisski
  • seppe
    Advanced
    seppe op 6 Oktober 2015 · 14:23
    De tassen die @sanno uit Rusland liet overkomen zijn naar mijn mening prijs-kwalitiet onovertroffen. IK krijg er 4 paar poederbakken in plus wat klein gerief
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 6 Oktober 2015 · 14:44
    Inderdaad, de tassen van @sanno zijn het beste 😃
  • FrankNaets
    Beginner
    FrankNaets op 6 Oktober 2015 · 14:59
    Het is wel interessant om even te checken waarheen je zoal zal willen vliegen en wat de bagage policies zijn. Ben de afgelopen jaren enkele keren naar Italië gevlogen met Brussels Airlines waarbij je gratis een skizak mag meenemen, maar die moet wel onder de 15kg blijven (ook als je geen andere bagage meeneemt), soms zijn ze daar flexibeler op, maar soms ook niet... Voor de zekerheid gebruik ik dus mijn basiszak met 1 paar skis en een gewone reistas...

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro