bonafide 180 + fks 120

• slashy
    Advanced
    slashy op 7 November 2016 · 21:00
    te koop blizzard bonafides 98mm breed, 180cm lang.
    zeer polyvalent

in zeer goede staat met fks120 bindingen.
    gewaxt en geslepen

330 euro.
  • slashy
    Advanced
    slashy op 25 November 2016 · 17:27
    prijs gezakt naar 300
  • slashy
    Advanced
    slashy op 1 Dezember 2016 · 15:28
    weinig skidagen op de skis (minder dan 20). geboord voor 296 zoollengte + 1 . ik kan ze herboren indien gewenst op jou maat schoen.
  • pistepils
    pistepils op 4 Dezember 2016 · 21:37
    Hey, ik heb interesse in de ski's! Kan je aangeven of je ze nog hebt? Ik weet niet of de bindingen herboord moeten worden, ik ga komende week namelijk nieuwe skischoenen kopen. Ik hoor graag van je!
  • slashy
    Advanced
    slashy op 5 Dezember 2016 · 13:56
    ja die zijn er nog. wat het herboren betreft kunnen we kijken ifv je nieuwe schoenen natuurlijk. (je zal de lengte vinden op de zijkant bij de hiel op je schoen in mm).

je kan me een pm sturen , dan kunnen we eventueel telefoon nrs uitwisselen das misschien handiger.
  • slashy
    Advanced
    slashy op 9 Dezember 2016 · 09:20
    verkocht
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 9 Dezember 2016 · 12:43
    Nu ze toch verkocht zijn: Wat vond je eigenlijk van de ski's? Krijgen vaak toch degelijke reviews.
  • slashy
    Advanced
    slashy op 9 Dezember 2016 · 16:55
    heel polyvalent. heel stabiel. degelijk ook. redelijk stijf (ik weeg 69kg) . ook redelijk wat float voor zijn grootte (moet je wel niet te traag skieen)
    ik kan er niet veel van verkeerd zeggen.
    ik weet niet hoe lang je skied maar ze gaven 90 percent van de performance van de ouwe raceroom LP186's met de helft minder moeite.

mijn poederskis zijn nu smaller en ik heb ook iets van 88 onder de voet.

dus het was eerder opkuisen dan vervangen door iets anders.
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 9 Dezember 2016 · 21:54
    heel polyvalent. heel stabiel. degelijk ook. redelijk stijf (ik weeg 69kg) . ook redelijk wat float voor zijn grootte (moet je wel niet te traag skieen)
    ik kan er niet veel van verkeerd zeggen.
    ik weet niet hoe lang je skied maar ze gaven 90 percent van de performance van de ouwe raceroom LP186's met de helft minder moeite.

mijn poederskis zijn nu smaller en ik heb ook iets van 88 onder de voet.

dus het was eerder opkuisen dan vervangen door iets anders. slashy op 9 dec 2016 16:55

Interessant 😃 Vond je de bonafide nog goed in de moguls?
    Bij zelf ook naar zo'n ski aan het oriënteren, maar vrees dat ik momenteel op zoek ben naar iets tussen een regulator en een bonafide. (ben zelf ook een lichtgewicht)
  • slashy
    Advanced
    slashy op 10 Dezember 2016 · 13:55
    tja ik denk dat skis met stijve platte tails sowieso altijd lastiger (of toch vermoeiender) zijn in moguls. en skis met metaal en zonder twins zijn meestal stijver vanachter.

aan de andere kant vind ik het interessant om skis waar je in shitty sneeuw mee skiet metaal hebben omdat ze dan rustiger zijn als je sneller gaat .

dus het blijft een compromis :

in volgorde van stijfheid (voor zover mijn indruk klopt) : bonafide > nordica enforcer 100 > armada 99 ti > kabookie

ook goed kijken naar de radius (ik zou niet meer ver boven de 20m gaan voor zo'n ski, vroeger was 25-30m de norm)

happy hunting

(ik zou zeker niet de armada uitsluiten , de nieuwe reeks is blijkbaar heel goed en ik heb zelf de 89ti gekocht en die ziet er heel knap uit ook qua constructie sidewall onder de voet en cap voor/achter, moet hem wel nog skieen.)

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro