Camper PA#xx chase 2 t/m 8 jan 2017

• ieism
    Tourist
    ieism op 5 Januar 2017 · 05:28
    De weg naar Loser is sneeuwbedekt maar te berijden met alleen 4x4.
    Ik heb mijn best gedaan, maar het is me niet gelukt 1 piste echt goed te versporen vannacht. Het waait ook gewoon weer in. Op de auto stond een windlip van 70cm.

De pistebullies vertrekken nu net in een enorme wolk van poeder.
    Weer update. Veel sneeuw, maar het meeste is ingewaaid. Vanaf woensdag middag heel veel wind tot in het dal. Nu nog steeds af en toe veel wind en sneeuw . Het voelt totaal nog niet koud, kan aan mij liggen.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 5 Januar 2017 · 08:18
    Oepsie 😃
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 5 Januar 2017 · 20:02
    @Dutchess idd!!!! @evan tomek niet gezien
    xs2arjan
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 7 Januar 2017 · 18:23
    @GerritA wij zijn momenteel in Ramsau, en willen morgenvroeg nog ergens een tour gaan maken iets richting huiswaarts en savonds weer naar huis rijden. Dus gaan niet meer jullie kant op komen. Volgende keer haak ik weer in op dit topic. Misschien dat we dan kunnen aanhaken.
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 7 Januar 2017 · 20:05
    @GerritA wij zijn momenteel in Ramsau, en willen morgenvroeg nog ergens een tour gaan maken iets richting huiswaarts en savonds weer naar huis rijden. Dus gaan niet meer jullie kant op komen. Volgende keer haak ik weer in op dit topic. Misschien dat we dan kunnen aanhaken. ErikvanBilsen op 7 jan 2017 18:23

Hoop dat jullie lekkere sneeuw hebben gevonden. Wij zijn ondertussen ook alweer naar zillertal arena vertrokken. Wie weet een vokgende PA.
    And snow it is.....

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro