Telemarkers opgelet!

• Steven
    Tourist
    Steven op 19 Januar 2011 · 15:22
    Odie gaat ook mee.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Basti
    Advanced
    Basti op 19 Januar 2011 · 15:36
    He daar Telemikey

Heb van Steven gehoord dat jullie dit weekeinde aan de haal gaan. Pffff, dan kan ik dus niet... Have fun en tot de volgende keer.

Gr

Basti
    Basti
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 Januar 2011 · 15:37

He daar Telemikey

Heb van Steven gehoord dat jullie dit weekeinde aan de haal gaan. Pffff, dan kan ik dus niet... Have fun en tot de volgende keer.

Gr

Basti

Ai! Jammer. Volgende keer beter???

PS You have been deleted  😉
    White room,Pillow lines,I rule
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 Januar 2011 · 20:40
    Ik heb zo'n vermoeden dat het idd richting Obertauern wordt en vervolgens de sneeuw achterna. Hoor berichten van MM over 25 -40cm vers van Fieberbrunn tot Tauplitz, Zauchensee...

Morgen gooien we de locatie definitief het net op.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 20 Januar 2011 · 08:11

Ik heb zo'n vermoeden dat het idd richting Obertauern wordt en vervolgens de sneeuw achterna. Hoor berichten van MM over 25 -40cm vers van Fieberbrunn tot Tauplitz, Zauchensee...

Morgen gooien we de locatie definitief het net op.

ik geef nog wel n belletje als wij wegrijden.
    http://verticaldissidents.net
  • koningwoning
    Tourist
    koningwoning op 20 Januar 2011 · 11:43

Er is een kans dat mijn vaste poedermaatje/telemarkvriendje ook meegaat, in dat geval is de tweede slaapplek achterin vergeven. Er kunnen dan sowieso nog twee mensen meerijden, ik ben alleszins bereid naast een hotel te gaan staan...

Mijn planning neemt steeds vastere vormen aan: donderdagavond om een uur of vijf gaan rijden, zo-av of ma-av terug (al naar gelang de condities)

@Koningwoning: het is dus prima als je mee wilt rijden. Ik heb zelf BMB-originals met normale telemarkbindingen. Bovendien heb ik nog een paar prototypes van twee jaar geleden waar we bindingen op kunnen schroeven. Ik zal die wel meenemen. We praten over 196 cm, 115 onder de voet, voorspanning over 130cm, voor en achter rocker. Softe flex. Heerlijke telemark-ski, op de piste wel heel zwaar.

pfffff.... ik merk dat ik helemaal vergeten ben hierop te reageren... ook stom!
    Anyway - ik rij dus met m'n broer mee...... Die BMB-Originals klinken te gek, want Piste... c'est qoui?

P.s. de skis die ik nu heb zijn prima voor op de piste, maar daar kom ik zo min mogelijk
    No, I will NOT calm down
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 20 Januar 2011 · 13:01
    Wat mij betreft zetten we de tomtom's op Obertauern. Waar we dan uiteindelijk terecht komen zien we dan wel weer. Eerst een dagje in OT knallen en dan fine tunen.

Goed plan? Of zijn er betere alternatieven?
  • Steven
    Tourist
    Steven op 20 Januar 2011 · 17:32
    Mijn neus staat ook op OT gericht.......daarna Oostwaarts. Finetuning via SMS (met mate gezien jouw waardeloze abonnement.....)
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 21 Januar 2011 · 01:25
    Yep. Nu Net onder Munchen slapen. Morgen naar OT maar hou mn ogen rondom Krippenstein open... SMS'en prima
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 21 Januar 2011 · 09:53
    Krippenstein zo vroeg in het seizoen kon nog wel eens een beetje moeizaam zijn IMHO. Terrein is nog niet genoeg dichtgesneeuwd...
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 21 Januar 2011 · 11:02
    Planneralm in natuurlijk wel een lekker tele-gebiedje...😉 Maargoed, ik ben er niet bij en wacht alle vette verhalen en stoere foto's (of andersom) af!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 25 Januar 2011 · 08:07
    Stoere verhalen zat! Man het was EPIC met dikke vette hoofdletters! 70cm kurk droge blower pow...

Helaas zijn we nogal druk bezig geweest met rijden ipv foto's shooten. Dat zal wat tegenvallen ben ik bang.
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 25 Januar 2011 · 08:27

Stoere verhalen zat! Man het was EPIC met dikke vette hoofdletters! 70cm kurk droge blower pow...

Helaas zijn we nogal druk bezig geweest met rijden ipv foto's shooten. Dat zal wat tegenvallen ben ik bang.

ZOMG....egotrippers!!  😉
    WeRookie
  • Spider
    Tourist
    Spider op 25 Januar 2011 · 08:31
    kernwoorden:
    blower pow
    cold smoke
    pijn in je gezicht van de koude faceshots

;D
    Better to burn out, then to fade away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 25 Januar 2011 · 08:50
    Paar foto's aan elkaar geplakt van een local die de wand rechts van de Seekareckbahn ripte.

[youtube]4AIb-ZgkqNE[/youtube]
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 25 Januar 2011 · 08:51
    [edit][s]Hij embed nog niet. Hier is de url
    ]
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 25 Januar 2011 · 08:55
    klinkt heerlijk.................. s-t-o-k-e-d
    May the powder be with you.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 25 Januar 2011 · 20:13
    Ik heb nieuwe schoenen! Ben ik nog op tijd? 😉

Eerst maar es een tijdje weer oefenen op de harkstand in SW en dan weer de pof in!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 25 Januar 2011 · 20:21
    Dat had je niet moeten laten zien Dio, nou lijken die sporen van ons ernaast maar een beetje tam.  😉
    Better to burn out, then to fade away.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro