Skin track tips

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 20 Oktober 2019 · 16:19
    For those so inclined (har har pun intended):

https://www.stockalpine.com/posts/skin-track-setting...

Meer tips, of juist onderuithalingen van deze tips, ervaringsverhalen, foto's: ja graag! Post ze alsjeblieft! Het is herfst. Ik heb een poederfix nodig.
    *Nachricht bearbeitet durch Dutchess op 20 Okt 2019 16:21 (9% bewerkt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • vasco
    Advanced
    vasco op 21 Oktober 2019 · 22:36
    Goed stuk! Ik heb nieuwe vellen en hele lange achillespezen. Ik moet daarmee toch een heel harem versieren 😃
  • ShibbyDV
    ShibbyDV op 22 Oktober 2019 · 08:26
    Ik heb oude vellen en een nieuwe achillespees. Moet nog testen of ik er succes mee boek =)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 Oktober 2019 · 10:30
    Mijn tactiek is altijd om een extreem stijle skintrack te zetten waar al je vrienden vloekend uitvallen, en dan neemt al vrij snel iemand het "vrijwillig" van je over zodat je de rest van de trip nooit meer voorop hoeft. 😃
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 22 Oktober 2019 · 10:38
    "Practice track setting blindfolded to feel a consistent angle." Ik voorzie een nieuwe activiteit / wedstrijdje voor splitfest dit jaar!

Doe je de komende tijd nog even rustig aan @Dutchess? Voor je het weet gaan mensen weer rare dingen doen https://wepowder.com/nl/forum/topic/260717 😃

*Nachricht bearbeitet durch Willem2k op 22 Okt 2019 10:49 (36% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 22 Oktober 2019 · 11:40
    Om me te helpen herinneren vlakke bochten te maken heb ik mijn dochter AVA genoemd (is wel zo).

• stef
    Advanced
    stef op 2 November 2019 · 22:10
    Een paar fototips erbij 😃

Eén: loop niet dwars door een poederbos omhoog, als er ook een weggetje omhoog gaat

Twee: kijk eens achter je, daar is het ook mooi

Drie: kijk voor je, dan zie je waar je heen gaat (en bedenk of je dat nog steeds wilt)

Vier: waait je stijgspoor zo weer dicht? Kijk dan uit voor Triebschnee

Vijf: loop om die gletsjerbrokken heen

Zes: laat niets vallen als het steil is en de sneeuw hard. Een reep chocola kan je nog missen maar een skistok of harschijzer kan je beter bij je houden

Zeven: het laatste stukje omhoog is het zwaarst, maar het is de moeite waard

Acht: rag door je stijgspoor heen, ga langs start en laad op voor de volgende ronde 😉
  • stef
    Advanced
    stef op 2 November 2019 · 22:16
    Een paar fototips erbij 😃

1. Als er een weggetje door het bos omhoog gaat, neem dat dan.
    Loopt wel zo relaxed.

2. Kijk ook eens achterom, daar is het ook mooi
    (en dan weet je hoe het eruit ziet als je weer naar beneden gaat)

3. Kijk vooruit en bedenk of je nog steeds naar boven wilt

*Nachricht bearbeitet durch stef op 2 Nov 2019 22:23
  • stef
    Advanced
    stef op 2 November 2019 · 22:22
    4. Kijk uit voor Triebschnee als je stijgspoor zo weer dichtwaait

5. Loop ruim om de gletsjerbrokken heen

6. Laat niks vallen op harde sneeuw als het steil is.
    Een reep chocola kan je nog missen, maar een harschijzer of skistok neem je liever mee

7. Het laatste stukje omhoog is het zwaarst, maar het is de moeite waard

8. Rag naar beneden dwars door dat mooie stijgspoor heen 😉

*Nachricht bearbeitet durch stef op 2 Nov 2019 22:25
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 November 2019 · 02:33
    Ik herinner me iets met helmen op harde sneeuw en die dan op een cruciaal moment laten vallen.... is net een stuiterende voetbal, zo'n helm, kan ik je verzekeren...

Ik moet het wel rustig aan doen @Willem2k het is vlak hier! Dat wordt langlaufen op mijn splitboard....
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 November 2019 · 02:35
    Ik herinner me levendig dat op het cruciale moment je helm uit je handen laten vallen erg vervelend is. Is net een stuiterende voetbal, zo'n helm, zeker op harde sneeuw............. 😞 😞 😞 😞 😞

Ik moet helaas rustig aan doen, @Willem2k het is vlak hier! Langlaufen op een splitboard.....

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro