14-17 December Corvatsch - Freeriden

• Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 25 November 2019 · 19:52
    De Corvatsch, in Engadin-Zwitserland, is een spannende berg met talloze mogelijkheden. Voor de rush-seekers onder ons een must om te bezoeken. Van 14 tot 17 December heb je de kans, om met een klein groepje skiërs, deze mooie berg te ontdekken. 3 Dagen lang volle bak skiën! Sneeuw genoeg en mogelijkheden in overvloed maken dit een goed recept voor Freeriden, cliffs jumpen en techniektraining. Coaching onder gecertificeerde begeleiding.
    Wil je mee? Schrijf me dan even een berichtje, ik vertel je graag de details! WhatsApp +41 767004819
    *Nachricht bearbeitet durch Berber Ski & Smile op 25 Nov 2019 20:39 (8% bewerkt)
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 25 November 2019 · 21:47
    Hmmm, als ik het lef had voor die cliffjes van jou, deed ik mee. Heb niet heel veel schone onderbroeken mee, dus ik kijk het nog even aan hahaha.
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 25 November 2019 · 22:18
    Heb eind december al een lange trip gepland waar ik graag heel voor blijf. Vanaf eind januari ben ik wel voor zoiets in als snowboarder
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 26 November 2019 · 09:29
    @evr66 😅 next time, mijn onderbroeken staan je denk ik niet 😊
    @henwildie prioriteit nr.1 is natuurlijk veiligheid, altijd! Maar eind Januari (snowboard tripje) gaan we het over hebben!
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 27 November 2019 · 12:06
    Ik kan de tekst niet meer aanpassen maar deze trip is voor Skiers èn Snowboarders! Veel lift & ride en vooral veel ride!
  • dimsum
    Advanced
    dimsum op 27 November 2019 · 12:24
    @evr66 😅 next time, mijn onderbroeken staan je denk ik niet 😊
    @henwildie prioriteit nr.1 is natuurlijk veiligheid, altijd! Maar eind Januari (snowboard tripje) gaan we het over hebben! Berber Ski & Smile op 26 nov 2019 09:29

hier ook interesse voor eind januari
  • lucroelofs
    Beginner
    lucroelofs op 27 November 2019 · 13:44
    Ook interesse voor een trip eind januari!
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 27 November 2019 · 15:23
    Hier ook interesse voor januari (uitgezonderd 29.01 t/m 2.02 want dan ben ik al weg)
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 2 Dezember 2019 · 13:18
    Trip Januarie:
    Aankomst 13.01 - Vertrek 18.01 Of Aankomst 20.01 - Vertrek 25.01
    Gebied: Flims - Laax
    5 Nachten, incl. HP , 3*Hotel overnachtingen, 4 dagen Liftkaart, 4 dagen coaching/Guiding
    Kosten: ca. €1150,- (max 7 deelnemers.)
    (Excl. vervoer, lunch, (safety) gear, andere extras)

Bij interessevoor 1 v/d bovengenoemde data (en op/aanmerkingen/vragen) stuur me een Whatsapp op +41767004819 tot vrijdag 06.01 !

Zin in!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro