K2 Pinnacle 130 - Loskomende pinnen loopstand

• MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 21 Dezember 2020 · 18:06
    Ik kwam er net achter dat bij mijn K2 Pinnacle’s de pinnen van het loop/ski mechanisme loskomen. Schoen zijn ongeveer 1,5 jaar oud.

Heb ze voorlopig weer terug kunnen slaan met een hamer, maar vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem. Misschien heet iemand ervaring en tips om het te voorkomen.

One step at a time.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 21 Dezember 2020 · 19:24
    Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar misschien kan je met een soldeerbout het randje van het gat iets bewerken. Je hebt maar een hele kleine verdikking nodig. Echter komt er wel veel kracht op dat stuk plastic te staan dus kan het potentieel ook je schoenen verruïneren...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 Dezember 2020 · 19:52
    Het beste is om halverwege je tour je skins andersom te plakken en achteruit omhoog te lopen Mickey, dan gaan de pinnen vanzelf weer terug.
    splitfest.nl
  • TwanRamakers
    Beginner
    TwanRamakers op 22 Dezember 2020 · 09:38
    Ooit een keer gezien met een Salomon schoen. Toen teruggestuurd naar Salomon en uiteindelijk nieuwe schoen voor gekregen.
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 22 Dezember 2020 · 09:51
    Prima seizoen ook om je spullen even kwijt te zijn 😉 haha. ... 'en hij rolde zich op in een bal en kroop in de hoek van de kamer..'
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • waingro
    Advanced
    waingro op 22 Dezember 2020 · 12:46
    Indien je een centerpons hebt zou je die kunnen gebruiken om een kleine verdikking te maken.
    Alternatief is kijken of je een pen kunt vinden met kartels of sleuven.
    Maar als het geen haast heeft zou ik ermee naar een shop gaan. 1.5 jaar klinkt als garantie
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • Kabouter Plofzak
    Advanced